مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
تیک آبی اینستاگرام

گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

گرفتن تیک آبی اینستاگرام تا مدتی قبل فقط برای افراد معروف و سلبریتی‌ها امکان‌پذیر بود، اما پس از آپدیت جدید، گرفتن تیک آبی در اینستاگرام دیگر برای همه امکان پذیر است.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام تا مدتی قبل فقط برای افراد معروف و سلبریتی‌ها امکان‌پذیر بود، اما پس از آپدیت جدید، گرفتن تیک آبی در اینستاگرام دیگر برای همه امکان پذیر است. برای این کار ابتدا باید:

۱. اینستاگرام‌ خود را آپدیت کنید.
۲. به پروفایل خودتان بروید.
۳. آنجا بر روی تنظیمات یا setting بزنید.
۴. در تنظیمات به دنبال گزینه Request Verification بگردید و بر روی آن کلیلک کنید.
۵. اطلاعات خواسته شده را وارد کنید: در بخش اول اسم کاربری‌ یا صفحه‌تان را می‌نویسید، سپس اسم و فامیل کامل‌ خود را در بخش Full name می‌نویسید. بعد به گزینه Please attach a photo of your Id می‌رسیم. در این بخش شما باید مدارک تایید شده توسط دولت مانند گواهی‌نامه رانندگی، پاسپورت یا بقیه کارت‌های شناسایی را ارسال کنید. ولی اگر هیچ یک از این‌ها در دسترس‌تان نبود از مدارک رسمی همانند قبض آب و برق، مدارک مالیاتی یا اساسنامه شرکت هم می‌توان استفاده کرد.

۶. بعد از ارسال مدارک‌ خود گزینه Send را می‌زنید و منتظر می‌مانید تا مدارک‌ شما توسط کارشناسان اینستاگرام بررسی شوند.

 

بسیاری از افراد ممکن است برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام اقدام کنند، اما فقط عده کمی واقعا صاحب آن می‌شوند که دلیل آن وجود یک سری عوامل تاثیرگذار از نظر کارشناسان اینستاگرام است.

اینستاگرام اکانت‌ها را از لحاظ اعتبار (authenticity)، منحصر به فردی (uniqueness)، کامل بودن (completeness) و قابل توجه بودن (notability) بررسی می‌کند.

منظور از اعتبار این است که اکانت به یک شخص واقعی، کسب و کار یا نهاد اشاره داشته باشد.

منحصر به فردی یعنی برای هر کسب و کار یا فرد، یک اکانت رسمی واحد وجود داشته باشد. به غیر از موارد خاص مثل اکانت‌هایی مشترک با چند زبان مختلف که در این صورت اینستاگرام در سیاست‌هایش تجدید نظر خواهد کرد.

اما برای اینکه اینستاگرام مطمئن شود که اکانت کامل است کاربر باید یک سری کار‌ها برای صفحه‌اش انجام دهد:

۱- اول از همه باید صفحه‌تان عمومی (Public) باشد نه خصوصی (Private).

۲- صفحه‌تان باید دارای یک هویت واقعی باشد. یعنی اگر برای شخص خودتان صفحه زدید از اسم و فامیل‌تان برای اسم صفحه استفاده کرده باشید و عکس واقعی خودتان را برای پروفایلش انتخاب کرده باشید، اگر هم برای برند‌تان صفحه زدید بهتر است واقعا مالک آن برند باشید!

۳- در بخش بیو (Bio) باید بیوگرافی مناسبی از خودتان ارایه کرده باشید.

۴- حداقل یک پست مرتبط با خودتان یا چیزی که ثابت کند صاحب صفحه خودتان هستید باید در صفحه‌تان وجود داشته باشد.

۵- صفحه‌تان باید محبوب باشد. یعنی مورد توجه افراد زیادی باشد.

مرحله آخر یعنی قابل توجه بودن، سخت‌گیرانه‌ترین قسمت است. در واقع اینستاگرام اکانت‌هایی را قابل توجه می‌داند که معروف بوده یا توسط افراد زیادی اسم‌شان جستجو شده باشد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x