مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
گوشی نسخه کوچک شده pixel6

گوشی نسخه کوچک شده pixel6 با صحفه نمایش صاف و دوربین کمتر

اخیرا اطلاعاتی از نسخه کوچک شده Pixel 6 به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی از دوربین‌های کمتر و صفحه نمایش عریض و صاف بدون لبه گرد بهره گرفته است. این گوشی قرار است اواخر تابستان وارد بازار شود.

مشخصات گوشی نسخه کوچک شده pixel6 با صحفه نمایش صاف و دوربین کمتر

 OnLeaks رندرهای CAD را منتشر کرد که ظاهراً گوشی پرچمدار بعدی گوگل Pixel 6 Pro است. اکنون اطلاعاتی در مورد جزئیات و تصاویر مدل کوچکتر که در ۹۱Mobiles ارسال شده، منتشر شده است. به نظر می رسد این گوشی، همان طراحی متمایز Pro را به خود اختصاص داده است و یک رنگ شامل بخش های نارنجی و سفید است که توسط یک نوار سیاه براق شکسته شده است و برجستگی دوربین را در خود جای داده است.

با توجه به ابعاد درز، یک دوربین کمتر در این شکاف خواهید یافت. گفته می شود این یک دوربین دوتایی است که احتمالاً مجهز به یک دوربین عریض و یک فوق عریض خواهد بود. از طرف دیگر به نظر می رسد ۶ Pro شامل یک لنز تله پریسکوپ است. هر دو این گوشی ها به یک دوربین سلفی در سوراخ پانچ و در تراز وسط مجهز هستند.

گوشی نسخه کوچک شده pixel6 با نمایشگر ۶.۴ اینچی بدون لبه های منحنی

۹۱Mobiles می گوید برخلاف صفحه خمیده ۶.۶۷ اینچی استفاده شده در ۶ Pro ،Pixel از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با لبه های تخت برخوردار است. گزارش شده است که این گوشی همچنین دارای شارژ بی سیم، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و بلندگوهای استریو با شلیک پایین و با ابعاد ۱۵۸.۶ mm x 74.8 mm x 8.9 mm است. رندرهای OnLeaks با طرح هایی که هفته گذشته توسط Jon Prosser از Front Page Tech به نمایش درآمده است مطابقت دارند.

درمورد زمان دقیق عرضه Pixel 6 صحبتی نشده است اما تلفن‌های Pixel عادت دارند که قبل از تاریخ انتشار نهایی، نشت (یا حتی اعلام جزئیات توسط Google) داشته باشند. بنابراین می توانیم پاییز منتظر این گوشی باشیم. در این مرحله، تقریباً تعجب آور است که لیکرز موفق شد گوگل را شکست دهد.

گوگل همچنین گفته است که علاوه بر گوشی نسخه کوچک شده pixel6 قصد دارد تلفن Pixel 5A را در اواخر امسال عرضه کند.

 

مجله اینترنتی تحلیلک