مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 11 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
مدل الکتریکی جدید بنز حمله بنز به ماشین های الکتریکی

مدل الکتریکی جدید بنز ۲۰۲۱/ حمله بنز به ماشین های الکتریکی

4 مدل الکتریکی جدید بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ رونمایی شد. EQE مهمترین مدل این مجموعه سدان است که معادل الکتریکی سری E کارخانه مرسدس بنز است.

مدل الکتریکی جدید بنز / حمله بنز به ماشین های الکتریکی

۴ مدل الکتریکی جدید بنز در نمایشگاه خودروی مونیخ رونمایی شد. EQE مهمترین مدل این مجموعه سدان است که معادل الکتریکی سری E کارخانه مرسدس بنز است.

EQE روی پلتفرم لوکس‌ترین مدل الکتریکی یعنی EQS قرار گرفته است. ظاهر هر دو مدل بسیار شبیه به هم است و تفاوت در ابعاد و اندازه‌ها است.

حمله بنز به ماشین های الکتریکی

EQE که مدل الکتریکی جدید بنز است با هر بار شارژ می‌تواند ۶۶۰ کیلومتر حرکت کند. این یعنی حمله بنز به ماشین های الکتریکی رقبای آلمانی و تسلا؛ شما می‌توانید با خرید EQE بیشتر امکانات EQS را سفارش دهید. از جمله نمایشگر بزرگی که بنز به آن هایپراسکرین می‌گوید. بنز توانسته برای اولین بار در اروپا برای سرنشین کنار راننده نمایشگری تعبیه کند که بتواند در آن فیلم تماشا کند.

دوربین‌های روی داشبورد مدل الکتریکی جدید بنز شاهکار هستند

امکان جالب دیگری که بنز به آن پرداخته است، تعبیه دوربینی در داشبورد است. این دوربین مسیر نگاه راننده را همواره رصد می‌کند. در صورتی که راننده به نمایشگر سرنشین نگاه کند نور آن را کاهش می‌دهد تا حواس راننده پرت نشود. علاوه بر آن دوربین دیگری وجود دارد که پلک زدن راننده را زیر نظر دارد. با این کار می‌تواند خستگی راننده را احساس کرده و به او هشدار دهد.

مانیتور مدل الکتریکی جدید بنز

امکانات EQE فوق لوکس است

از دیگر امکانات لوکس مدل الکتریکی جدید بنز، باز شدن خودکار درها در هنگام نزدیک شدن راننده است. همچنین قابلیت فرمان دادن به چرخ‌های عقب از دیگر امکانات لوکس این مدل الکتریکی جدید بنز است.

امکانات مدل الکتریکی جدید بنز

از هر ۱۰ مشتری بنز تنها ۱ نفر ماشین الکتریکی می‌خرد

مرسدس انتظار دارد به کمک این امکانات فوق‌العاده لوکس و باتری قدرتمند بتواند مشتریان زیادی برای EQE پیدا کند. مدیر بنز – اولا کالنیوس – می‌گوید از هر ۱۰ مشتری بنز، یک نفر ماشین الکتریکی می‌خرد.

امیدواریم از این مطلب که به معرفی مدل الکتریکی جدید بنز  پرداخته شده بود، لذت برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد این سری مطالب با ما در میان بگذارید.

منبع بی بی سی

 

بیشتر بخوانید:

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x