مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
بهترین تصاویر علمی سال 2020 درخشش کشاورژی گلخانه‌ای با تکنولوژی بالا در هلند

بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰

در این مطلب منتخب عکس‌های خیره کننده در سال 2020 از آتش سوزی استرالیا در ماه ژانویه گرفته تا تخریب تلسکوپ Arecibo در دسامبر آورده شده است. این تصاویر توسط ویرایشگر معروف تصاویر، جیمز کاتمور انتخاب شده است.

بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰

در این مطلب منتخب عکس‌های خیره کننده در سال ۲۰۲۰ از آتش سوزی استرالیا در ماه ژانویه گرفته تا تخریب تلسکوپ Arecibo در دسامبر آورده شده است. این تصاویر توسط ویرایشگر معروف تصاویر، جیمز کاتمور انتخاب شده است. با ما همراه باشید.

بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰

عکس شماره ۱: ژانویه – شدت آتش‌سوزی در استرالیا

ساکنان محلی در ۴ ژانویه ۲۰۲۰ در دریاچه تابوری در حال تماشای آتش سوزی هستند. در زمان ثبت این عکس وضعیت اضطراری در سرتاسر New South Wakes اعلام شده است. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

تخمین زده می‌شود که در این آتش سوزی ۲۴۰۰ خانه تخریب شده و مه حاصل از آن جان میلیون‌ها نفر را به خطر انداخته است. مساحت آتش سوزی در حدود ۱۸ میلیون هکتار بود.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 آتش سوزی در استرالیا

عکس شماره ۲: فوریه – طوفان دنیس بریتانیا را فرا گرفت

به دنبال طوفان دنیس در ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ در هرفورد انگلستان، رنگین کمانی بر روی مزارع سیل زده در روستای ولزلی ظاهر شد. پس از این طوفان یک هوای فوق العاده به مدت یک هفته بر منطقه حاکم شد. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 طوفان دنیس بریتانیا را فرا گرفت

عکس شماره ۳: مارچ – کووید ۱۹ سراسر جهان را فراگرفته

یک کارگر در حال ضدعفونی کردن خیابان جهت مقابله با کووید ۱۹ است. تیزهوشی و لحظه شناسی عکاس این شاهکار را برای ما به ارمغان آورده است. این عکس یکی از بهترین تصاویر سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 کووید 19 سراسر جهان را فراگرفته است

عکس شماره ۴: اپریل – امواج Bioluminescent در کالیفرنیا می‌درخشند.

این پدیده زمانی رخ می‌دهد که دریا به رنگ آبی نئونی یا سبز یا حتی قرمز در می‌آید. این اتفاق در شرایط آرام و هنگامی که آب دریا گرم است و امواج دچار شکست می‌شوند، توسط جلبک‌های شکوفه‌ای به وجود می‌آید. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 امواج Bioluminescent در کالیفرنیا می‌درخشند.

عکس شماره ۵: می – فاصله گذاری اجتماعی در آمریکا

نمای هوایی نشان می‌دهد، افراد برای تشویق دیگران به فاصله گذاری اجتماعی حاصل از ویروس کرونا، در داخل حلقه‌های نقاشی شده قرار گرفته‌اند. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 فاصله گذاری اجتماعی در آمریکا

عکس شماره ۶: چون – خورشید گرفتگی حلقوی در هند

در طول خورشید گرفتگی که در دهلی نو اتفاق می‌افتد، ماه از مقابل خورشید عبور می‌کند. وجود ابر این اتفاق را شگفت‌انگیزتر کرده است. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 خورشید گرفتگی حلقوی در هند

عکس شماره ۷: جولای – درخشش کشاورژی گلخانه‌ای با تکنولوژی بالا در هلند

این عکس یک کارمند در سالن تولید امستردام هلند را نشان می‌دهد. این شرکت محصولاتش را با تکنولوژی بالا و بدون نیاز به نور روز تولید می‌کند. در این روش محصولات در لایه‌های انباشته رشد می‌کنند. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 درخشش کشاورژی گلخانه‌ای با تکنولوژی بالا در هلند

عکس شماره ۸: اگوست – کپسول SpaceX Dragon در خلیج مکزیک

در این تصویر که توسط ناسا ارائه شده است، کپسول سرنشینان فضاپیمای SpaceX Dragon توسط کشتی در ۲ اگوست ۲۰۲۰ در حال بالا کشیدن است. سرنشینان این کپسول روبرت بهنکن و داگلاس هارلی بودند. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 کپسول SpaceX Dragon در خلیج مکزیک

عکس شماره ۹: سپتامبر – گروهی از ربات‌های چینی در حال رقصیدن

در این عکس ربات های Ubtech در تالار گفتگوی چینگدائو که در ۲۲ سپتامتر ۲۰۲۰ برگزار شد در حال رقصیدن هستند. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 ربات‌های چینی در حال رقصیدن

عکس شماره ۱۰: اکتبر – آخرین شلیک داغ Zefiro-9

موتور Zefiro-9 روی نیمکت آزمایش قرار گرفته و آخرین شلیک داغ خود را انجام می‌دهد. این موتور در مدت ۱۲۰ ثانیه ۱۰ تن سوخت جامد را می‌سوزاند.  هدف از طراحی این موتور، پرتاب وسیله نقلیه ESA/AVIO Vega-C جهت حمل بارهای کوچک به مدار زمین است. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 آخرین شلیک داغ Zefiro-9

عکس شماره ۱۱: نوامبر – ناسا به راه اندازی Artemis نزدیک می‌شود.

بخش های عقب تقویت‌ کننده موشک‌های سیستم پرتاب فضایی برای ماموریت ارتمیس یک در حال انتقال بر روی پرتاب کننده سیار هستند. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 ناسا به راه اندازی Artemis نزدیک می‌شود

عکس شماره ۱۲: دسامبر – ستاره جیمز باند شروع به محو شدن می‌کند.

این عکس نمای هوایی خرابی رصدخانه Arecibo را پس از شکستن یکی از کابل‌های اصلی نگهدارنده نشان می‌دهد. این تلسکوپ رادیویی که در پرتوریکو واقع است، زمانی در فیلم جیمز باند مورد استفاده قرار گرفت. این عکس یکی از بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ است.

بهترین تصاویر علمی سال 2020 ستاره جیمز باند شروع به محو شدن می‌کند

امیدواریم از این مطلب که به معرفی بهترین تصاویر علمی سال ۲۰۲۰ اختصاص داشت، لذت کافی را برده باشید. خوشحال می‌شویم نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x