مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم تام و جری 2021 ( Tom and Jerry )

معرفی فیلم تام و جری ۲۰۲۱ ( Tom and Jerry )

درباره فیلم تام و جری 2021 ( Tom and Jerry ) باید گفت که همه ما تام و جری این دو موجود بامزه و جذاب را بی صدا دیده ایم و غرق لذت شده ایم اما در این انیمیشن سینمایی تام و جری برای اولین بار به صحبت در آمدند و با توجه به شکست این فیلم احتمالا برای آخرین بار هم خواهد بود که صدای آنها را شنیده ایم.

معرفی فیلم سینمایی تام و جری ۲۰۲۱ ( Tom and Jerry )

نمرات

IMDb: 5.2

Metacritic: 33%

Rotten Tomatoes: 26%

مشخصات و عوامل فیلم تام و جری

کارگردان: تیم استوری / Tim Story

نویسنده: ویلیام هانا / William Hanna

بازیگران: کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کن جیونگ، و راب دلینی / Chloë Grace Moretz, Michael Peña, Pallavi Sharda,…

سال انتشار:  ۲۰۲۱

مدت زمان فیلم: ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن جاسوسان نامحسوس ( Spies in Disguise )

معرفی فیلم سینمایی تام و جری

درباره فیلم تام و جری ۲۰۲۱ باید گفت که همه ما تام و جری این دو موجود بامزه و جذاب را بی صدا و گفتگو دیده ایم و غرق لذت شده ایم اما در این انیمیشن سینمایی صحبت و دیالوگ گویی نیز به آن اضافه شده و با توجه به شکست این فیلم احتمالا برای آخرین بار هم خواهد بود که صدا و دیالوگ گویی در ماجراهای آنها شنیده ایم. تمام لذت و خنده های از ته دل ما برای اتفاق هایی بود که این دو برای هم به وجود می آوردند نه حرف زدن و… شاید همه ما قبل از پخش فیلم تصور می کردیم که اضافه شدن دیالوگ گویی بتواند تا حدی به ارزش ها و موقعیت های بامزه رویارویی این دو اضافه کند اما اصلا این طور نبوده و نتیجه کار چیز دیگری را نشان می دهد.

همچنین اضافه کردن شخصیت های انسانی نیز هیچ کمکی به این فیلم نکرده و در اکثر مواقع با صحنه ها و دیالوگ های لوس و بی مزه طرف هستیم.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمیشن ولف واکرز ( Wolfwalkers )

داستان فیلم سینمایی تام و جری از تصاویر نیویورکی شروع می‌شود. در همین حین جری و تام را می‌بینیم که زندگی جدیدی را در این شهر بزرگ شروع کرده‌اند و هر کدام به طور مستقل به دنبال سر و سامان دادن خود هستند. ترکیب موسیقی کلاسیک که در حال پخش است و فضای مدرن نیویورک نشان می‌دهد که تام و جری با قدمتی بسیار زیاد حالا قصد دارند در شهر مدرن نیویورک ماجراهای تازه‌ای را رقم بزنند.

این فیلم از نظر فنی و تولید انیمیشن و تلفیق با دنیای واقعی و انسانی تا حد زیادی موفق بوده و هر چند که این فیلم انتظارات علاقمندان به تام و جری را برآورده نمی کند اما خیلی حوصله سر بر هم نیست و شاید بتوان برای یک بار دیدن آن را انتخاب کرد.

تصاویر و تریلر فیلم

امیدواریم از تماشای فیلم تام و جری ۲۰۲۱ ( Tom and Jerry ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x