مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی کتاب «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما ( A Promised Land )

معرفی کتاب «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما

«سرزمین موعود» سومین کتاب اوباما پس از «در رویای پدر» و «جسارت امید» است. تارنمای شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی پر فروش‌ ترین کتاب های جهان در سال 2020 را فهرست کرده است که زندگینامه باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در صدر آن دیده می‌شود.

معرفی کتاب «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما ( A Promised Land )

 

درباره نویسنده

معرفی کتاب «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما ( A Promised Land )

 

باراک حسین اوبامای دوم (زادهٔ ۴ اوت ۱۹۶۱)، عضو حزب دموکرات ایالات متحدهٔ آمریکا، وکیل، سناتور ایالت ایلینوی و برندهٔ جایزه صلح نوبل است. وی از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به مدت دو دورهٔ ۴ ساله چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بود.

اوباما از سال ۲۰۰۷ با برپایی کارزار انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری، خود را به‌عنوان نامزد حزب دموکرات و به‌عنوان یک چهرهٔ سیاسی ملی در آمریکا شناساند. اوباما از زمان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، پایان دادن به جنگ عراق را مطرح کرد.

 

درباره کتاب

کتاب خاطرات باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا با عنوان سرزمین موعود ماه نوامبر (۲۷ آبان ۹۹) به پیشخان کتابفروشی‌ها آمد و به پر فروش‌ ترین کتاب انتشارات پنگوئن رندوم هاوس در سال جاری میلادی و محبوب‌ترین کتاب سال تبدیل شد. این کتاب ۷۶۸ صفحه‌ای که اولین جلد از مجموعه دو جلدی خاطرات اوباما است، ماجراهای کارزار انتخاباتی و دوران ریاست جمهوری وی را روایت می‌کند. ناشر این کتاب هنوز تاریخ انتشار جلد دوم را اعلام نکرده است.

«سرزمین موعود» سومین کتاب اوباما پس از «در رویای پدر» و «جسارت امید» است.

تارنمای شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی پر فروش‌ ترین کتاب های جهان در سال ۲۰۲۰ را فهرست کرده است که زندگینامه باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در صدر آن دیده می‌شود.

 

برشی از کتاب

از میان تمام اتاق‌ ها و سالن‌ ها و نقاط تاریخی کاخ‌ سفید، رواق غربی را بیش از همه دوست داشتم. این رواق رو باز، هشت سال تمام، مسیر پیاده‌‌ روی یک دقیقه‌‌ای من از خانه به محل کار بود. در این راهرو هر روز می‌توانستم وزش باد سرد زمستانی یا هرم داغ تابستان را روی صورتم حس کنم. در آنجا افکارم را قبل از شروع ملاقات‌ های بعدی سر و سامان می‌دادم، استدلال‌هایم را برای اعضای بدبین کنگره و هیئت انتخاب‌کنندگان آماده می‌کردم و عزمم را جزم می‌کردم تا از پس تصمیم‌گیری‌ها و بحران‌های پیش رو بربیایم.

 

 

بیشتر بخوانید

پر فروش‌ ترین کتاب های ۲۰۲۰

 

امیدواریم از مطالعه کتاب «سرزمین موعود» ( A Promised Land ) نوشته باراک اوباما لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی کتاب ها به بخش معرفی کتاب مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x