مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
کسب درآمد

کودک ۷ ساله ای که ۲۲ میلیون دلار از یوتیوب کسب درآمد کرد!

کسب و کار

خلاقیت در کسب درآمد

رایان به عنوان یک کلاس اولی تفاوت زیادی با هم سن و سال‌های خودش ندارد و مثل دوستان هفت ساله خود عاشق اسباب بازی و قطار است؛ البته نکته‌ای در مورد رایان وجود دارد که باعث می‌شود او از انجام این کار میلیون‌‌ها دلار درآمد کسب کند.

تفاوت او با دیگر بچه‌ها این است که رایان به جای اتاق خواب خود، جلوی دوربین با اسباب‌ بازی‌ها بازی می‌کند و نتیجه را با میلیون‌ها مشترکش که اکثرا سن و سالی مانند خود او دارند، در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد.

images 6 1

 

او را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین سلبریتی‌های یوتیوب دانست. از زمان آغاز کار رایان در سال ۲۰۱۵ تا امروز، ویدیوهای او بیش از ۲۶ میلیارد بار دیده شده‌اند و او در مجموع توانسته تا ۱۷.۳ میلیون مشترک منحصر به‌ فرد در یوتیوب پیدا کند.

این میلیون‌ها بازدید به دنبال خود پول هنگفتی را هم برای او به ارمغان آورده‌اند و به گزارش نشریه فوربس، رایان با دریافت ۲۲ میلیون دلار طی مدت زمان ۱ سال، یکی از پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب محسوب می‌شود.

رایان که خودش را سرگرم کننده و بامزه می‌داند، بیشتر از همه به خاطر ویدیوهای آنباکسینگ خود شناخته می‌شود. طی این سری ویدیوها او اسباب بازی یا گجت‌های الکترونیکی خریداری شده را جلوی دوربین بازگشایی می‌کند.

برای مثال یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای او به باز کردن یک تخم مرغ بزرگ برای پیدا کردن یکی از شخصیت‌های دیزنی مربوط می‌شود. او در بعضی از ویدیوهای خود خرابکار‌هایی را انجام می‌دهد که بسیاری از والدین از آن‌ها بیزار هستند؛ خرابکاری‌هایی که البته میلیون‌ها دلار را روانه حساب‌ خانواده رایان کرده است.

https specials images.forbesimg.com imageserve 5c01e41aa7ea43705918f2df 960x0

تقریبا تمام درآمد رایان از تبلیغاتی که قبل از آغاز ویدیوی او در یوتیوب پخش می‌شوند به دست می‌آید که هر روزه با افزایش تعداد مخاطبانش، این مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند. ۱۵ درصد درآمد رایان به یک حساب بانکی که او هنگام رسیدن به سن قانونی به آن دسترسی خواهد داشت منتقل می‌شود و بخشی از هزینه‌ها هم به تولید ویدیو و خرید این اسباب بازی‌ها اختصاص دارد.

البته در حال حاضر انتقادهای زیادی به تحت فشار گذاشتن کودکان برای کسب درآمد وجود دارد. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

منبع: Forbes

مجله اینترنتی تحلیلک

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x