مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 4 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
گرانترین ماشین جهان را بشناسید

گرانترین ماشین جهان را بشناسید

به تازگی رولزرویس خبر داده است که در حال ایجاد زیرمجموعه‌ای تازه جهت ساخت ماشین‌های سفارشی است. اولین ماشین از این مجموعه "بوت تیل (Boat Tail)" نام دارد. این ماشین یک رولزرویس بدون سقف است که می‌توان گفت گران‌ترین ماشین جهان است.

گرانترین ماشین جهان را بشناسید

به تازگی رولزرویس خبر داده است که در حال ایجاد زیرمجموعه‌ای تازه جهت ساخت ماشین‌های سفارشی است. اولین ماشین از این مجموعه “بوت تیل (Boot Tail)” نام دارد. این ماشین یک رولزرویس بدون سقف است که می‌توان گفت گران‌ترین ماشین جهان است.

گرانترین ماشین جهان را بشناسید.jpg بوت تیلگرانترین ماشین جهان با ایده شما طراحی می‌شود

یکی از ویژگی‌های رولزرویس این است که به مشتریانش انتخاب‌های زیادی می‌دهد. برای مثال شما می‌توانید رنگ ماشین خود را از بین ۴۴ هزار رنگ انتخاب کنید. تودوزی و تزیینات اتاق کاملا با سلیقه شما ساخته و تعبیه می‌شوند. با تمام این انتخاب ها باز هم افرادی پیدا می‌شوند که به دنبال خودوریی تک هستند. مدیر رولزرویس  – تورستن مولر – می‌گوید برای این افراد خودرو با ایده آن‌ها طراحی و تولید می‌شود.

این ایده برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ با ساخت ماشینی به نام “سوئیت تیل (Sweet tail)” توسط رولزرویس امتحان شد. مولر ادعا می‌کند بعد از رونمایی از این خودرو سفارش‌های زیادی برای پروژه‌های مشابه دریافت کرده است.

تنها سه دستگاه از بوت تیل رولزرویس به عنوان گرانترین ماشین جهان تولید می‌شود

پروژه ساخت بوت تیل از ۴ سال پیش آغاز شده است. قرار است از این خودرو تنها ۳ دستگاه تولید شود. این سه دستگاه کاملا با سلیقه مشتری ساخته خواهند شد و می‌توانند طراحی، تزیین و امکانات متفاوتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لوکس ۲۰۲۱ در دنیا

گرانترین ماشین جهان را بشناسید.jpg رولزرویش

Bovet رولزرویس بوت تیل

موتور بوت تیل دوازده سیلندر است. برای افرادی که علاقه به سفر برون شهری دارند در صندوق عقب این ماشین کلیه لوازم مورد نیاز پیک نیک، یخچال، میز، آفتاب‌گیر و صندلی تاشو تعبیه شده است. از دیگر امکانات این خودروی لوکس می‌توان به وجود دو ساعت مردانه و زنانه اشاره کرد که توسط ساعت ساز معروف سوئیسی، بووه (Bovet) اشاره کرد.

 

 

گرانترین ماشین جهان رولزرویس بوت تیلقیمت گرانترین ماشین جهان چقدر است؟

شاید اولین سوالی که به ذهنتان می‌رسد این باشد که قیمت گرانترین ماشین جهان چقدر است؟

در پاسخ به این سوال شرکت رولزرویس بصورت واضع قیمت ماشین و نام مشتریان را فاش نکرده است. اما شنیده‌ها حاکی است بوت تیل به عنوان گرانترین ماشین جهان قیمتی در حدود ۲۰ میلیون پوند (۲۸ میلیون دلار) دارد. برخی از رسانه‌ها فاش کرده‌اند یکی از این بوت تیل های شرکت رولزرویس به سفارش جی زی و بیانسه، زوج هنرمند آمریکایی، سفارش داده شده‌ است.

بیشتر بخوانید: بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱

گرانترین ماشین جهان

هرچه تعداد کمتر، پروژه موفق‌تر / ادعای مولر

مولر همچنین بیان داشته در آخرین ابتکاری که شرکت رولزرویس انجام داده است قرار است زیرمجموعه جدیدی از کارخانه را ایجاد کند. این مجموعه کوچ بلید نام دارد و در حال برنامه‌ریزی جهت ساخت مدل بعدی رولزرویس است. جالب است بدانید که آقای مولر بیان داشته هرچه تعداد خودروهایی که در این پروژه ساخته می‌شوند کمتر باشد، پروژه از نظر مالی به صرفه‌تر و موفق‌تر خواهد بود.

منبع : BBC

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x