مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 4 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید 2021

بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱

جدیدترین نمونه از خودروی کنتیننتال بنتلی جی تی اسپید، 24 اسب بخار قدرتمندتر از مدل اصلی است. پیشرانه این اشراف زاده 6 لیتری W12 توان 650 اسب بخاری و 900 گشتاور نیوتن متری دارد. بیشترین سرعت آن 335 کیلومتر بر ساعت دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 3.5 ثانیه است.

بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱

صد و یک سال پیش خودروسازی بنتلی فعالیت خود را در انگلستان آغاز کرد. حالا این خودرو یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن است. با این حال سبک طراحی لوکس و اسپرت آن همچنان مشابه مدل‌های انگلیسی است.بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید 2021

فولکس واگن و بنتلیفولکس واگن عامل موفقیت بنتلی است.

از سال ۱۹۱۹ تا اکنون تنها ۲۰۰ هزار خودرو با برند بنتلی تولید شده است. ۷۵ درصد از این میزان تولید مربوط به ۱۸ سال گذشته است. شاید مهمترین عامل در موفقیت بنتلی در بازار خودروهای لوکس، حضور فولکس واگن در هیئت مدیره و دپارتمان مهندسی این برند اشرافی انگلیسی است.

بسیاری از خودروسازان برینانیا در اواخر قرن بیستم با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کردند. اما بنتلی توانست به کمک یک محصول ویژه مشکلات مالی را پشت سر بگذارد. نسل اول کنتیننتال جی تی در سال ۲۰۰۳ رونمایی شد و از سال ۲۰۱۸ با نسل سوم توانست روی خط تولید ادامه حیات دهد. بنتلی به کمک این مدل توانست شهرت خاصی پیدا کند به طوری که مهمترین محصول شرکت در سال‌های اخیر شد.

بیشتر بخوانید: بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۱ / لوکس پر قدرت آلمانی

اسپید نشانه‌ای برای خودروهای فوق لوکس بنتلی است.

سال ۲۰۰۸ اولین نمونه از کنتیننتال جی تی اسپید و مولینر معرفی شدند. مدل‌های با پیشرانه قدرتمند و تزیینات لوکس. در سال ۲۰۰۹ فلاینگ اسپور هم با نسخه اسپید به تولید رسید. بنابراین Speed برای خودروهای بنتلی نشانه‌ای از امکانات ویژه شد.بنتلی اسپید

بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱ حریفی قدرتمند برای مرسدس بنز اس کلاس

جدیدترین نمونه از خودروی کنتیننتال بنتلی جی تی اسپید، ۲۴ اسب بخار قدرتمندتر از مدل اصلی است. پیشرانه این اشراف زاده ۶ لیتری W12 توان ۶۵۰ اسب بخاری و ۹۰۰ گشتاور نیوتن متری دارد. بیشترین سرعت آن ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت است. شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۳.۵ ثانیه است.موتور بنتلی

جعبه دنده بنتلی کنتیننتال جی تی ۲۰۲۱ در نسخه اسپید تا دو برابر سریع‌تر عمل می‌کند. وزن این خودرو ۲۲۷۳ کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید: آئودی A8 مدل ۲۰۲۱ / پیشرفت از طریق تکنولوژی

در بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید مدل ۲۰۲۱ سیستم تعلیق باز طراحی شده است و چرخ‌هایی فرمان‌پذیر و تمام برقی دارد. سیستم فوق بسیار مشابه نسل جدید مرسدس بنز کلاس اس و پورشه ۹۱۱ است. به کمک این سیستم تغییر زاویه چرخ‌های عقب و جلو با توجه به نوع رانندگی و مانور در جاده تنظیم می‌شود. سیستم برق ۴۸ ولت و دیفرانسیل لغزش محدود تفاوت‌هایی با نمونه استاندارد دارد.

بنتلی برای القای ظاهری تهاجمی و اسپرت در نمای بیرونی از جلو پنجره و سپر اختصاصی با جزئیات سیاه رنگ استفاده کرده است.

بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید 2021

رنگ بندی فوق العاده بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید، احترام به سلیقه مشتری است.

خریدار حق انتخاب ۱۱ رنگ‌بندی برای جزئیات کابین را دارد. چرم مات آلکانتارا یا شفاف از نوع ناپا همراه با نمایشگر چرخان وسط داشبورد از امکانات کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱ است. همچنین در فضای داخلی از فیبر کربن و ترکیب دو رنگ برای داشبورد اسپید استفاده شده است.

بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید 2021

قیمت این اشراف زاده بنتلی هنوز اعلام نشده است اما نسخه استاندارد آن با پیشرانه W12 قیمتی در حدود ۲۱۹ هزار دلار دارد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x