مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
بنفشه آفریقایی

آموزش پرورش و معرفی عروس گل های آپارتمانی بنفشه آفریقایی

بنفشه آفریقایی گلی است که می تواند در فضای کوچک آپارتمان شما با کمترین امکانات به گل بنشیند و آرامش و انرژی به اعضای خانواده تان هدیه کند.

معرفی بنفشه آفریقایی

در راستای معرفی کسب و کار خانگی امروز با معرفی یک گل محبوب در خدمت شما هستیم.

Violeta Africana Saintpaulia Ionantha Sementes Bonitas Sementes da planta Bonsai Semente de Flor Sementes DIY Início

بنفشه آفریقایی گلی است که می تواند در فضای کوچک آپارتمان شما با کمترین امکانات به گل بنشیند و آرامش و انرژی به اعضای خانواده تان هدیه کند. به علاوه شما می توانید این گل را در منزل پرورش داده و به راحتی یک کسب و کار خانگی و پر درآمد ایجاد کنید.

بنفشه آفریقایی گیاهی زیبا از خانواه ژسزیاسه است. نام آن برگرفته از نام saint paul کاشف آن و زادگاه آن آفریقای شرقی است. برگ های سبز مخملی و کرک دار روی ساقه فشرده و کوتاه قرار دارند. به لطف علم اصلاح، ارقام زیادی از این گل اصلاح شده و به وجود آمده که قبلا در طبیعت وجود نداشته است که از جمله آنها می توان به پرپر، خال خال و… اشاره کرد.

عمده شهرت بنفشه برای این است که نسبت به طول روز بی تفاوت است و به همین دلیل در طول سال گل می دهد. رنگ گل ها متنوع و به رنگ های  بنفش، آبی و قرمز، صورتی و سفید ظاهر می شود.

گل ها به صورت کم پر است و پرچم ها طلایی و به طرز زیبایی از وسط گل ها بیرون زده اند. به طوری که تناقض در رنگ پرچم ها و گلبرگ ها گل را به صورت یکی از زیباترین مینیاتورهای گیاهی درآورده است.

بی دلیل نیست که بنفشه آفریقایی را با نام عروس گل های آپارتمانی می شناسند. چرا که این گل در زیبایی و تنوع و گونه ها، بی بدیل است.

شما می توانید با فراهم‌کردن امکاناتی مختصر و کمی چاشنی عشق و علاقه مجموعه ای بی نظیر، متنوع و رنگارنگ از انواع گل های مختلف بنفشه آفریقایی داشته باشید‌ و این تنوع به حدی وسیع است که هرگز نمی توانید تمام این‌ زیبایی را یک جا جمع کنید و از تمام گونه ها در مجموعه خود بگنجانید!

با ما همراه باشید تا نحوه پرورش مبتدی تا پیشرفته این گل زیبا را قدم به قدم پیش ببریم.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x