مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

هتل ترانسیلوانیا 2012 (Hotel Transylvania)  یک فرنچایز چند رسانه‌ای کمدی آمریکایی است که توسط نویسنده طنز تاد دورهام نوشته شده است. این مجموعه شامل سه فیلم نمایشی، سه رمان گرافیکی و دو فیلم کوتاه تولید شده توسط سونی پیکچرز انیمیشن و همچنین یک مجموعه تلویزیونی پخش شده از شبکه دیزنی و چندین بازی ویدئویی است. این فرنچایز متشکل از یک گروه بازیگری است که معمولاً توسط آدام سندلر، اندی سامبرگ و سلنا گومز صداپیشه‌گی می شود.

هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

 

نمرات

IMDb: 7.1

Rotten Tomatoes: %45

Metacritic: %47

عوامل

کارگردان: Genndy Tartakovsky

نویسندگان: Peter Baynham , Robert Smigel

صداپیشه گان: … ,Adam Sandler, Kevin James, Andy Samberg

 

درباره انیمیشن

در سال ۱۸۹۵، دراکولا یک مرکز تفریحی در ترانسیلوانیا، پنهان از دید انسان ها، بنا می کند تا دختر محبوب خود میویس را در یک محیط امن تربیت کند. اسم این هتل ترانسیلوانیا است، جایی که هیولاها خانواده های خود را به دور از انسان های ترسناک به تعطیلات می آورند. دراکولا همه دوستانش از جمله: فرانکشتاین و همسرش یونیس، وین و واندا، گرگینه ها و … را برای جشن تولد ۱۱۸ سالگی میویس به هتل دعوت می کند. وقتی مهمانی در حال آماده سازی است، جاناتان ۲۱ ساله در حالی که از جنگل بیرون می آید به هتل برمی خورد. دراکولا جاناتان را می بیند و او را به شکل یک هیولا گریم می کند تا جاناتان را از مهمانان پنهان کند. اما میویس جاناتان را می بیند و دراکولا او را تهدید می کند تا مانند یک هیولا ظاهر شود و از میویس دور بماند اما میویس عاشق جاناتان می شود و علی رغم توصیه پدرش در مورد انسان ها “زندگی اصلی” را زندگی جاناتان می بیند.

هتل ترانسیلوانیا ۲۰۱۲ (Hotel Transylvania یک فرنچایز چند رسانه‌ای کمدی آمریکایی است که توسط نویسنده طنز تاد دورهام نوشته شده است. این مجموعه شامل سه فیلم نمایشی، سه رمان گرافیکی و دو فیلم کوتاه تولید شده توسط سونی پیکچرز انیمیشن و همچنین یک مجموعه تلویزیونی پخش شده از شبکه دیزنی و چندین بازی ویدئویی است. این فرنچایز متشکل از یک گروه بازیگری است که معمولاً توسط آدام سندلر، اندی سامبرگ و سلنا گومز صداپیشه‌گی می شود.

 

*فرنچایز: به یک کلکسیون از آثار هنری-سرگرمی مانند فیلم، سریال تلویزیونی، بازی ویدئویی یا غیر ویدئویی، کمیک، رمان و … گفته می‌شود که همه آنها حول محور یک داستان یا شخصیت‌های آن ساخته شده‌اند.

*نویسنده کمدی، تاد دورهام هتل ترانسیلوانیا را نوشت و آن را به انیمیشن سونی پیکچرز آورد.

تصاویر و تریلر انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania)

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x