مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز 11

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱

مایکروسافت اعلام کرده که برای اجرای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز 11 نیازی به سرویس‌های واسط دیگر نیست. البته این را هم بگوییم که جهت اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 11 باید برنامه‌ها از اپ استور آمازون دریافت شده باشد.

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱

مایکروسافت اعلام کرده که برای اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱ نیازی به سرویس‌های واسط دیگر نیست. البته این را هم بگوییم که برای این کار باید برنامه‌ها از اپ استور آمازون دریافت شده باشد.

مایکروسافت با ارائه ویندوز ۱۱ گام مهم و بزرگی جهت همه‌گیر کردن و گسترش سیستم عاملش برداشته است. این غول تکنولوژی در کنار قابلیت‌های جذابی که به این نسخه از ویندوز اضافه کرده است سورپرایز ویژه‌ای برای مراسم اخیرش در نظر گرفته است.

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱ به جرات یکی از بهترین خبرهایی محسوب می‌شود که کاربران اندرویدی را خوشحال می‌کند. با این کار ویژگی یکپارچگی میان محصولات مایکروسافت در حال تحقق است. دقیقا چیزی که در شرکت اپل دیده می‌شود بصورت نصف و نیمه برای محصولات مایکروسافت در حال احراست.

اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز 11

فناوری Bridge ویندوز 11اجرای اپلیکشین های اندروید در ویندوز ۱۱بدون نیاز به نرم افزار واسط

کاربران ویندوز ۱۱ می‌توانند از ویندز استور جای گرفته در ویندوز ۱۱ از اپ استور امازون اپلیکشین اندرویدی مورد نظر خود را دانلود و بدون نصب هیچ برنامه ثالث دیگری آن را اجرا کنند.

قابلیت دیگری که مایکروسافت جهت ایجاد هماهنگی میان هسته‌های پردازشی ویندوز و اندروید استفاده کرده است فناوری Bridge است. این فناوری اینتل چنان میان اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز هماهنگی ایجاد کرده است که می‌توان آن را به تسک بار پین کرد یا حتی در کنار سایر پنجره‌ها از آن بهره برد.

آشتی ویندوز و اندرویدمایکروسافت با اندروید آشتی کرده است.

شگفتانه‌های مایکروسافت به همین‌جا ختم نشده است. ردموندی‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه داده‌اند تا بتوانند در پروژه‌ آستوریا دوباره بر روی برنامه‌های اندرویدی که برای ویندوز ساخته می‌شوند کار کنند. پروژه Astoria به سال ۲۰۱۵ بر می‌گردد. در آن سال مایکروسافت سعی داشت توسعه‌ دهندگان را قانع کند اپلیکیشن‌های اندرویدی را با ویندوز پورت کنند. متاسفانه این پروژه در کمتر از یک سال به شکست انجامید. اما حالا مایکروسافت با اندروید آشتی کرده است و توسعه‌دهندگان مسیر هموارتری برای عرضه اپلیکیشن‌های اندروید در قالب ویندوز در پیش روی خود می‌بینند.

 

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x