مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰

در این مقاله رتبه 1 تا 8 بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 در سال 2021 معرفی شده است. می‌توانید با مقایسه آن‌ها از نظر میزان کارایی، هزینه و تعداد کاربر بهترین انتخاب را انجام دهید.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰

 

اگر از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، یک هدف ساده برای هکرها هستید. اما چرا هکرها به دنبال ویندوز ۱۰ هستند؟ زیرا ویندوز محبوب ترین و پر استفاده‌ترین سیستم عامل رایانه در جهان است.

آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ که بر روی آن قرار دارد به طور قابل توجه و شگفت‌اگیزی بهبود یافته است. اما کاربران زیادی همچنان در معرض تهدید قرار دارند. به همین دلیل نیاز به آنتی ویروس قوی‌تری برای ویندوز ۱۰ احساس می‌شود.

شما باید همیشه یک بسته آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ داشته باشید که مرتبا به روز شود. به این دلیل که افراد بد مرتب به دنبال راه‌های جدیدی برای دسترسی به داده‌های شما و کنترلتان هستند. از باج افزار گرفته تا حملات بدون پرونده و بدافزارهای پیچیده مرکب و موارد بسیار دیگری که نام آن‌ها را هرگز نشنیده‌اید.

با توجه به مقدمه بالا نیاز به بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ به شدت احساس می‌شود. با راهنمایی تحلیلک بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ را انتخاب کنید.

 

Bitdefender Antivirus Plusبهترین آنتی ویروس برای ویندوز بیت دیفندر۱- آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender Antivirus Plus):

Bitdefender Antivirus Plus  به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ محافظت خیلی خوبی برای رایانه شخصی شما ایجاد می‌کند. یکی از آزمایشگاه‌های معروف به نام AV-Test به Bitdefender Antivirus Plus حفاظت صد در صد را در اغلب آزمایش‌ها داده است. فقط تعداد معدودی مورد مثبت کاذب و تشخیص اشتباه بد افزار مشاهده شده است. AV-Comparatives رتبه Bitdefender Antivirus Plus را بسیار بالا قرار داده است و در گزارش خود به آن جایزه “محصول برجسته” اعطا کرده است. علاوه بر این Bitdefende در هفت آزمون رتبه Advanced + را دریافت کرده است.

موتور ضد ویروس قدرتمند Bitdefender Antivirus Plus شما را از هجوم بد افزارها حفظ می‌کند. این آنتی ویروس ویندوز ۱۰ توانایی بالایی برای مسدود کردن سایت‌های مخرب دارد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب هدفون بی سیم (هندزفری)

از دیگر ویژگی‌های Bitdefender Antivirus Plus می‌توان به SafePay اشاره کرد. به کمک این قابلیت یک مرورگر کاملا ایمن برای انجام کارهای حساس مانند بانکداری آنلاین برای شما فراهم خواهد شد. مدیریت رمز عبور، اسکنر آسیپ‌پذیری و امنیت وای فای و شبکه‌های بی‌سیم باعث شده Bitdefender Antivirus Plus رتبه بالایی داشته باشد.

استفاده از Bitdefender Antivirus Plus برای مبتدیان آسان است. با این حال با تنظیمات دقیق و پیشرفته می‌تواند هنگام استفاده از باتری لپ تاب هرگونه فعالیت پس زمینه را به حداقل برساند. در گذشته Bitdefender نسبت به بسیاری از آنتی ویروس‌ها از منابع سیستم بیشتر استفاده می‌کرد. اما این روزها با تاثیر کمتر بر عملکرد سیستم به عنوان یک آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ یک پیشرفت قابل توجه است.

برای کسانی که هنوز به دنبال ویژگی‌های بیشتری هستند، یک بسته عالی Bitdefender Total Security وجود دارد. این بسته شامل ابزارهای تعمیر و نگهداری رایانه شخصی است.

این آنتی ویروس امکان پوشش ۱۰ دستگاه را می‌دهد. قیمت این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ در حدود ۲۴ دلار در سال است.


بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰


آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plus

Norton Antivirus Plus بهترین آنتی ویروس برای ویندوز نورتون۲- آنتی ویروس نورتون (Norton Antivirus Plus):

این آنتی ویروس در قالب ابزار Norton Insight در کنار Bitdefender قابلیت خاصی را جهت محافظت از بدافزارها ارائه می‌کند. اعتبار هر پرونده‌ای در سیستم شما را سنجیده و تهدیدهای مبهم را شناسایی می‌کند.

علاوه بر این Norton Antivirus Plus در وب، کار بزرگی در مسدود کردن سایت‌های مخرب را انجام داده است. با این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ شما یک فایروال قدرتمند و هوشمند خواهید داشت. این قایروال هرگونه خطر احتمالی برای رایانه شما را شناسایی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های Norton Antivirus Plus می توان به مدیریت رمز عبور، ابزارهای تعمیر و نگهداری کامپیوتر و نظارت بر عملکرد برنامه‌ها اشاره کرد.

رابط کاربری Norton Antivirus Plus کمی عجیب و غریب است و از نظر میزان استفاده از سیستم کمی سنگین‌تر از سایر برنامه‌های ضد ویروس متوسط است. با این وجود برای کسانی که به سادگی می‌خواهند از کامپیوتر شخصی خود محافظت کنند یک گزینه عالی است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب ساعت هوشمند به عنوان گجت رایج

Norton Antivirus Plus به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ تنها یک سیستم را پوشش می‌دهد. اگر قصد دارید از پوشش بیشتری برخوردار باشید می‌توانید Norton 360 Delux را انتخاب کنید. به کمک Norton 360 Delux می‌توانید تا ۵ سیستم را تحت حفاظت در برابر انواع ویروس‌ها در بیاورید. قیمت Norton 360 Delux در حدود ۴۰ دلار در سال و قیمت Norton Antivirus Plus در حدود ۲۰ دلار در سال است.

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز نورتون Norton Antivirus Plus

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 Trend Micro Antivirus + Security ترندمیکرو۳- آنتی ویروس ترندمیکرو (Trend Micro Antivirus + Security):

آنتی ویروس سطح ابتدایی Trend Micro برای رایانه شخصی با ویندوز ۱۰ طراحی شده است. یکی از نقاط قوت Trend Micro Antivirus Plus آسان‌سازی کارها برای کاربران مبتدی رایانه است. این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ یک برنامه ضد ویروس است که به سادگی نصب می‌شود. اگرچه Trend Micro Antivirus Plus یک انتخاب عالی است ولی برای کاربرانی که دنبال تنظیمات و گزینه‌های پیشرفته‌تر هستند شاید چندان جذاب نباشد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ از یک موتور ضد ویروس با کیفیت بهره گرفته است. آزمایشگاه‌های مستقل عملکرد Trend Micro را بسیار عالی ارزیابی کرده‌اند. Trend Micro Antivirus Plus دارای محافظت بسیار قوی از بدافزارها است. با یک Folder Shield اختصاصی حتی باج افزارهای کشف نشده‌ای که می‌خواهند رایانه شما را به خطر بیاندازند مسدود می‌شوند.

Trend Micro Antivirus Plus در مقایسه با سایر رقبا در استفاده از منابع سیستم سنگین‌تر عمل می‌کند. با این حال در کل یک بسته ضد ویروس با کیفیت بالا است. این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ ویژگی Pay Guard برای حفظ امنیت بانکی آنلاین را هم ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر مگ سیف آیفون ۱۲

Trend Micro Antivirus Plus تنها یک سیستم را پوشش می‌دهد. اگر تمایل دارید سیستم‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهید می‌توانید Trend Micro Maximum Security را تهیه کنید. به کمک این نسخه حداکثر تا ۱۰ سیستم را می‌توانید پوشش دهید. قیمت این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ در حدود ۲۳ دلار است.


بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰


آنتی ویروس ترندمیکرو Trend Micro Antivirus + Security

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 کسپراسکای Kaspersky AntiVirus۴- آنتی ویروس کسپراسکای (Kaspersky AntiVirus):

یکی از کهنه کاران دنیای امنیت کسپراسکای است. اگر چه طی دو سال گذشته تغییرات زیادی در آنتی ویروس کسپراسکای ایجاد نشده است اما واقعا نیازی به آن نبوده است. با این حال برخی اصلاحات مفید در نسخه Kaspersky AntiVirus اعمال شده است. از جمله گزینه‌های جدید عملکردی در هنگام کار با لپ تاب در راستای به حداقل رساندن تخلیه باتری.

Kaspersky AntiVirus تنها یک آنتی ویروس ناب نیست. این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ مانند ویروسی برای بدافزارها است. کسپراسکای توسط آزمایشگا‌های مستقل به عنوان “محصول سال” انتخاب شده است.

Kaspersky AntiVirus با ماژول جدید System Watcher تهدیدهای کشف نشده مانند باج افزارهای جدید را شناسایی و با آن مقابله می‌کند.

کلیه ارکان اصلی آنتی ویروس کسپراسکای از نظر ایمن نگه داشتن رایانه شخصی کاملا مستحکم و قابل اطمینان است. با این حال ویژگی‌های اضافی آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ به خوبی سایر رقبا نیست.

به طور خلاصه انتظار بالایی به جز حفاظت از ضد بدافزار را از آنتی ویروس کسپراسکای نداشته باشید. در عوض به محافظت به شدت مستحکم و بی وفقه استوار است. اگر به دنبال ویژگی‌های بیشتری هستید با حدود ۲۰ دلار هزینه بیشتر، نسخه Kaspersky Total Security را خریداری کنید. این نسخه امکاناتی چون کنترل کامل والدین و مدیریت رمز عبور را برای شما فراهم خواهد کرد.

آنتی ویروس کسپراسکای به عنوای یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰، می‌تواند به صورت هم‌زمان ۵ سیستم را پوشش دهد و قیمت آن در حدود ۳۰ دلار است.

آنتی ویروس کسپراسکای Kaspersky AntiVirus

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 اویرا Avira Antivirus Pro۵- آنتی ویروس آویرا (Avira Antivirus Pro):

آنتی ویروس آویرا در آلمان مهندسی و تولید شده است. همین امر باعث می‌شود بلافاصله یک احساس راحتی و اطمینان داشته باشید. آزمایشگاه‌های مستقل از این محصول بسیار تحسین کرده‌اند و آن را محافظ در برابر ویروس‌های خاص معرفی کرده‌اند.

استفاده از Avira Antivirus Pro بسیار ساده است. ممکن است اولین نکته‌ای که به ذهنتان برسد این باشد که آیا این سادگی به معنای ناقص بودن این آنتی ویروس است؟ خب درست است سطح ابتدایی آنتی ویروس آویرا مانند Bitdefender و Norton امکانات ندارد اما اگر تنها به دنبال یک آنتی ویروس قابل اعتماد هستید که نسبت به نسخه‌های رایگان یک پله بالاتر است آنتی ویروس آویرا وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. شما با کمتر از ۱۰ دلار در سال می‌توانید از این آنتی ویروس استفاده انحصاری کنید و تا ۵ سیستم را پوشش دهید. آنتی ویروس آویرا یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ است.


بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰


آنتی ویروس اویرا Avira Antivirus Pro

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 اواست Avast Premium Security۶- آنتی ویروس آواست (Avast Premium Security):

این آنتی ویروس بسیار هوشمندانه با رابط کاربری شسته و رفته تنظیم شده است. شما می‌توانید اسکن ویروس را به صورت سفارشی تنظیم کنید و در صورت نیاز به صورت موازی شروع یه اسکن ویروس اقدام نمایید.

در آنتی ویروس آواست صحبت از یک هسته محافظتی در مقابل ویروس است. آزمایشگاه‌های مستقل عملکرد این آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ را موفق دانسته‌اند. Avast Premium Security بر روی عملکرد سیستم تاثیر خیلی زیادی ندارد. به همین دلیل یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ است.

آنتی ویروس آواست امکاناتی چون مرورگر ایمن، خردکن پرونده و نظارت بر وای فای جهت امنیت شبکه خانگی را داراست. در نسخه Avast Ultimate یک وی پی ان رایگان (VPN) نامحدود نیز در اختیار کاربر داده می‌شود.

آنتی ویروس آواست تعداد ۱۰ سیستم را پوشش داده و قیمتی در حدود ۶۰ دلار در سال دارد.

آنتی ویروس اواست Avast Premium Security

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 مکافی McAfee Total Protection۷- آنتی ویروس مکافی (McAfee Total Protection):

این آنتی ویروس پایه شرکت McAfee به چند طریق خود را متمایز می‌کند. بسته نوع اول تنها برای یک سیستم و بسته نوع دوم برای بیش از یک سیستم به فروش می‌رسد. در نسخه دوم شما می‌توانید تا ۵ سیستم را پوشش دهید.

در نسخه‌های پایه وجود وی پی ان (VPN) بر روی آنتی ویروس معمول نیست. اما به واسطه هزینه‌ای که برای آنتی ویروس McAfee انجام می‌دهید این امکان برای شما به عنوان آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: تماس ویدیویی بو دار / انتقال بو شایعه یا واقعیت؟

McAfee Total Protection دارای ویژگی‌های مدیریت رمز عبور، حذف امن پرونده، ضد هرزنامه عالی به همراه چند ابزار جهت تسریع رایانه را داراست. همچنین پکیج Total Protection Family یک سیستم کنترل والدین عالی را در خدمت کاربر قرار می‌دهد. به کمک این بسته شما می‌توانید تا ۱۰ سیستم را تحت پوشش محافظتی آنتی ویروس McAfee قرار دهید. قیمت این آنتی ویروس برای هر سال در حدود ۲۰ دلار است. آنتی ویروس مکافی یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ است.


بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰


آنتی ویروس مکافی McAfee Total Protection

بهترین آنتی ویروس برای ویندوز 10 بولگارد BullGuard Antivirus۸- آنتی ویروس بولگارد (BullGuard Antivirus):

این آنتی ویروس قسمت خاصی از بازار را هدف گرفته است. کاربران آنتی ویروس بولگارد گیمرهایی هستند که از کند شدن و تداخل سیستم به واسطه وجود آنتی ویروس ناراضی هستند.

BullGuard Antivirus به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ در پشت ویندوز اجرا می‌شود. با این کار بازی‌ها و دیگر برنامه‌های در حال اجرا با کمترین کاهش سرعت اجرا می‌شوند. آزمایشگاه‌های مستقل اجرای سریع برنامه‌ها و بازی‌ها با وجود آنتی ویروس را تایید کرده‌اند.

با وجود امکان فوق العاده بالا اما ویژگی‌های دست و پا گیر BullGuard Antivirus نسبت به آنتی ویروس‌های مشابه بالاست. این برنامه در آخرین ارزیابی AV-Test نمره بالایی کسب کرده است.

اگر به دنبال امکانات بیشتری هستید می‌توانید BullGuard Premium Protection را انتخاب کنید. این نسخه نسبت به نسخه پایه مجموعه برتری از امکانات را مخصوصا در برابر سرقت هویت به شما اعطا می‌کند. با این نسخه شما می‌توانید تا ۱۵ دستگاه را تحت پوشش محافظتی آنتی ویروس قرار دهید.

BullGuard Antivirus تنها یک سیستم را تحت پوشش قرار می‌دهد. قیمت این آنتی ویروس در حدود ۳۰ دلار است.


بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰


آنتی ویروس بولگارد BullGuard Antivirus

 

در این مقاله به معرفی بهترین آنتی ویروس برای ویندوز ۱۰ پرداخته شد. امیدواریم از این مقاله لذت کافی را برده باشید. لطفا با نظرات خود ما را در بهبود کیفیت این سری مقالات یاری رسانید.

 

منبع: Techradar

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
basc
2 سال قبل

پس پادویش چی؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x