مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

خرید بیت کوین با پرفکت مانی و تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

اگر وارد دنیای ارزدیجیتال شده اید حتما نام بیت کوین به گوش شما خورده است. بیت کوین به پادشاه ارزها معروف است و تقریبا همه اسم آن را شنیده اند. یکی از راه های خرید بیت کوین با پرفکت مانی است که یکی از ساده ترین روش ها است. در کنار سادگی نکته قابل توجه دیگر این است که قیمت دلار پرفکت مانی در بیشتر مواقع از قیمت دلار بیت کوین ارزان تر است و خرید پرفکت مانی و بعد از آن خرید بیت کوین با پرفکت مانی به صرفه تر است.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی در ایران

اگر وارد دنیای ارز دیجیتال شده اید حتما نام بیت کوین به گوش شما خورده است. بیت کوین به پادشاه ارزها معروف است و تقریبا همه اسم آن را شنیده اند. یکی از راه های خرید بیت کوین با پرفکت مانی است که یکی از ساده ترین روش ها است.

در کنار سادگی نکته قابل توجه دیگر این است که قیمت دلار پرفکت مانی در بیشتر مواقع از قیمت دلار بیت کوین ارزان تر است و خرید پرفکت مانی و بعد از آن خرید بیت کوین با پرفکت مانی به صرفه تر است.

پرفکت مانی یکی از خدمات مالی معروف است و یک روش پرداخت سریع است مانند پی پال.

در صورت نداشتن حساب در پرفکت مانی می توانید با مراجعه به سایت “PerfectMoney.com”  حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: پیپ در فارکس چیست و pip چگونه محاسبه می شود؟

خرید بیت کوین با پرفکت مانی و نیز فروش بیت کوین و تبدیل آن به پرفکت مانی روشی آسان و بدون دردسر است. مهم نیست که در کجا زندگی می کنید. اگر پرفکت مانی دارید می توانید به راحتی آن را تبدیل به بیت کوین کنید و یا بالعکس، بیت کوین های خود را به پرفکت مانی تبدیل نمایید.

فرآیند خرید بیت کوین با پرفکت مانی و بالعکس، سریع و لحظه ای و خودکار (اتوماتیک) است و درک آن دشوار نیست. این راهنما برای کسانی است که اطلاعات کافی در مورد نحوه فرایند تبدیل ندارند.

تبدیل دلار و یورو پرفکت مانی به بیت کوین

برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی یا به بیانی دیگر تبدیل دلار و یورو پرفکت مانی به بیت کوین می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

پس از ورود به سایت exchanging.ir روی تبدیل کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.

خرید پرفکت مانی
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

با کلیک روی گزینه “تبدیل” صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

در قسمت “ارز موجود” پرفکت مانی را از فهرست کشویی انتخاب کنید.

می توان یورو پرفکت مانی یا دلار پرفکت مانی را انتخاب کرد.

پس از انتخاب ”پرفکت مانی”، روش پرداخت پرفکت مانی را انتخاب و در قسمت “تعداد موجود” مقدار و در قسمت “ارز مورد نیاز” بیت کوین وارد کنید.

توجه: روش پرداخت به طور خودکار روی پرفکت مانی است. در صورت انتخاب ووچر پرفکت مانی باید شماره ووچر و کد ووچر را در قسمت های مربوطه وارد کنید. شماره ووچر یک عدد ۱۰ رقمی و کد ووچر یک عدد ۱۶ رقمی است.

با وارد کردن تعداد پرفکت مانی و انتخاب بیت کوین، تعداد دریافتی به طور خودکار محاسبه و نشان داده می شود.

در قسمت ”آدرس کیف پول” باید آدرس خودتان را وارد کنید. در کادر آخر ایمیل خودتان را درج کنید و اطلاعات را برای اطمینان بیشتر چک کنید. پس از انجام این مراحل تیک ”قوانین و شرایط را مطالعه کردم و می پذیرم” را بزنید و روی ”پیش نمایش” کلیک کنید.

تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

بعد از  کلیک روی “پیش نمایش” صفحه زیر به شما نشان داده خواهد شد. قسمت چپ بالای تصویر مقدار ارز ارسالی شما و در سمت راست مقدار ارز دریافتی شما را می توانید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال تزوس (Tezos) چیست؟

در وسط صفحه آدرس ایمیل و آدرس کیف پول شما نمایش داده می شود. حتما آدرس کیف پول خود را بررسی کنید تا از صحت آن مطمئن شوید. بعد از تایید اطلاعات، در گوشه پایین سمت راست صفحه کد امنیتی را وارد کرده و روی تایید اطلاعات کلیک کنید.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی؛ پیش نمایش
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

بعد از تایید اطلاعات سفارش صفحه پرداخت زیر نشان داده خواهد شد. در صورت صحت اطلاعات روی “Make Payment” کلیک کنید. در غیر این صورت گزینه “Cancel Payment” را بزنید.

پرداخت پرفکت مانی
خرید بیت کوین در ایران

در این صفحه باید اطلاعات ورود به حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید. پس از وارد کردن نام کاربری در قسمت “Member ID”، رمز عبور در قسمت “Password” و کد امنیتی روی “Preview Payment” کلیک کنید.

پرداخت پرفکت مانی؛ ورود اطلاعات
خرید بیت کوین در ایران

در آخر پس از بررسی اطلاعات پرداخت روی “Confirm Paymant” کلیک کنید.

تاییدیه پرفکت مانی
خرید بیت کوین در ایران

بعد از تکمیل پرداخت در سایت پرفکت مانی به صفحه سفارش خودتان در سایت اکسچنجینگ منتقل می شوید که وضعیت پرداخت شما را موفقیت آمیز نشان می دهد و با توجه به اینکه خرید بیت کوین با پرفکت مانی اتوماتیک است، طی چند لحظه بیت کوین به حساب شما واریز شده و مشخصات واریز مطابق شکل زیر برای شما ارسال می شود.

سفارش خرید بیت کوین با پرفکت مانی
خرید بیت کوین در ایران

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی

به صفحه تبدیل ارزهای دیجیتال بروید و از منوی کشویی ارز بیت کوین را انتخاب کنید.

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی
خرید بیت کوین در ایران

در قسمت “تعداد موجود” مقدار بیت کوین خود را وارد کرده و در قسمت “ارز مورد نیاز” پرفکت مانی را انتخاب کنید.

سپس به شما تعداد دریافتی نشان داده خواهد شد. در ادامه روش دریافت پرفکت مانی (ووچر پرفکت مانی یا پرفکت مانی) را انتخاب کرده و آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید.

پس از بررسی آدرس ایمیل خود، تیک ”قوانین و شرایط را مطالعه کردم و می پذیرم” را بزنید و روی پیش نمایش کلیک کنید.

فروش بیت کوین به پرفکت مانی
خرید بیت کوین در ایران

در صفحه جدید می توانید اطلاعات تبدیل را مشاهده کنید. پس از بررسی و اطمینان از صحت آنها کد امنیتی را وارد کرده و روی “تایید اطلاعات” کلیک کنید.

تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی؛ پیش نمایش
خرید بیت کوین در ایران

اگر سفارش شما پذیرفته شود، تصویر زیر نشان داده خواهد شد. اطلاعات سفارش خود را دوباره بررسی کنید و در صورت اطمینان از صحت آنها پرداخت خود را انجام دهید.

همانطور که در تصویر می بینید، برای بیت کوین دو آدرس متفاوت وجود دارد. می توانید پرداخت خود را به یکی از این دو آدرس انجام دهید. شما باید حداکثر طی ۱۵ دقیقه تعداد بیت کوین مورد نظر را به یکی از این آدرس ها ارسال کنید.

در غیر این صورت سفارش شما لغو خواهد شد و باید سفارش دیگری ثبت کنید.

سفارش تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی
خرید بیت کوین با پرفکت مانی

پس از ارسال بیت کوین باید منتظر تایید باشید. زمان تایید به ترافیک و سرعت شبکه ارز و همچنین کارمزد پرداختی شما برای تراکنش بستگی دارد.

پس از تایید پرداخت، سفارش تبدیل شما به صورت خودکار و بلافاصله در سایت پردازش می شود.

مزایای خرید بیت‌کوین با پرفکت مانی و تبدیل پرفکت‌مانی به بیت‌کوین

خرید بیت‌کوین با پرفکت‌مانی دارای مزایای فراوانی است که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باز کردن حساب پرفکت مانی بسیار ساده است و کارمزد حساب اولیه پرفکت مانی تنها ۲ درصد است اما اگر حساب پرفکت مانی خودتان را وریفای کنید کارمزد حساب پرفکت مانی شما به مقدار ناچیز نیم درصد کاهش پیدا می کند.

در وریفای کردن حساب پرفکت مانی توجه داشته باشید که پشتیبان پرفکت مانی چندین بار از شما می خواهد که از مدرک بیانگر آدرس خودتان عکس واضح تر بفرستید ولی شما نباید مایوس شوید و هر بار سعی کنید یک عکس دقیق تر و شفاف تر از مدرک خودتان ارسال نمایید.

خرید بیت کوین با پرفکت مانی و همچنین تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی اتوماتیک است و تمام مراحل کار در چند ثانیه تکمیل می شود.

این موضوع علاوه بر عدم اتلاف وقت شما از لحاظ امنیتی بسیار مفید است و لازم نیست که موجودی خودتان را در سایت های واسط به مدت طولانی نگه دارید.

قیمت دلار پرفکت مانی همواره از قیمت دلار بیت کوین کمتر است. بنابر این خرید پرفکت مانی و تبدیل آن به بیت کوین برای شما در بسیاری مواقع ارزانتر خواهد بود.

معایب خرید بیت‌کوین با پرفکت‌ مانی و تبدیل بیت‌کوین به پرفکت‌ مانی

در صورتی که حساب پرفکت مانی نداشته باشید ممکن است افتتاح حساب پرفکت مانی و سپس خرید پرفکت مانی و بعد از آن تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین یک مرحله به کار شما اضافه کند و آن را سخت تر کند.

اما در این تبدیل با توجه به اینکه قیمت دلار پرفکت مانی همواره از قیمت دلار بیت کوین پایین تر است ممکن است سودی باشد که این مرحله اضافه را نیز انجام دهید. به جز این مورد عیب دیگری را نمی توان برای خرید بیت کوین با پرفکت مانی بیان کرد.

 

منبع: کوین سرا

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x