مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
شانه عشق یک طرفه/ رابطه یک طرفه

۱۰ نشانه عشق یک طرفه/ از کجا بفهمیم که در یک رابطه یک طرفه قرار داریم؟

قطعا یکی از سخت‌ ترین اتفاقات زندگی تجربه یک رابطه عاطفی یک طرفه است. رابطه‌ ای که همیشه در آن عشق می‌ دهید اما عشقی دریافت نمی کنید، تلاش می‌ کنید و تلاشی نمی‌بینید. ماندن و حتی تمام کردن چنین رابطه‌ ای کار دشواری است و نیاز به اراده و تصمیمی قاطع دارد.

«۱۰ نشانه عشق یک طرفه»

عشق یک پدیده ای پیچیده و یکی از اصلی‌ ترین بخش‌ های زندگی همه انسان هاست. تمام مردم دنیا از هر رنگ و دینی که باشند تا پایان عمر خود آن را تجربه می کنند و این احساس زیبا را تا پایان عمر خود فراموش نمی کنند. مردم پس از ورود به یک رابطه عاشقانه ممکن است احساسات متفاوتی مثل غم و شادی را تجربه کنند اما آن چه باعث جاودانگی و فراموش نشدن آن می شود حال خوبی است که پس از پیدا کردن طرف مقابل پیدا می کنند.

عشق باید برای هر دو طرف حال خوب ایجاد کند و باعث شود هر دو طرف نسبت به هم کشش و وابستگی پیدا کنند. به طوری که حال یک نفر تاثیر عجیبی در حال طرف دیگر داشته باشد.

اما اگر در یک رابطه این وابستگی و کشش فقط از یک طرف صورت بگیرد و طرف مقابل هیچ تلاشی برای حفظ این رابطه انجام ندهد دیگر نمی توان از آن به عنوان یک رابطه عاشقانه یاد کرد. این یک رابطه سمی است که باید هرچه زودتر خاتمه پیدا کند.

با ما باشید؛ نشانه عشق یک طرفه

بیشتر بخوانید: خیانت همسر و انواع آن

شانه عشق یک طرفه/ رابطه یک طرفه
«۱۰ نشانه عشق یک طرفه»

۱۰ نشانه عشق یک طرفه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نشانه های عشق یک طرفه این است که شما همیشه در حال برقرار کردن ارتباط با او هستید.
اگر تماس گرفتن، ارسال پیام یا تلاش برای ملاقات حضوری همیشه از طرف شما انجام می شود و طرف مقابلتان هیچ تلاشی در این زمینه انجام نمی دهد ارتباط شما کاملا یک طرفه است.

در رابطه یک طرف هیچ صمیمیتی میان شما و طرف مقابلتان وجود ندارد.
صمیمیت باعث می شود تا افراد در مورد تمام مسائل و موضوعاتی که تجربه می کنند با هم گفتگو کنند. اما در یک رابطه یک طرفه او هیچ حرفی برای شما ندارد و حاضر نیست احساساتش را با شما به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ اشتباه در رابطه عاشقانه

در یک عشق یک طرفه طرف مقابل شما را به هیچ کدام از نزدیکان و اطرافیانش معرفی نمی کند.
آشنا نکردن شما با دوستان و نزدیکان شاید در اوایل رابطه طبیعی باشد، اما پس از گذشت مدتی نشان دهنده این است که طرف مقابل قصد ادامه دادن این رابطه را ندارد.

در یک عشق یک طرفه برای طرف مقابلتان شما نیز مانند دیگرانید.
در یک رابطه عاشقانه سالم طرفین همیشه برای هم متفاوت و خاص هستند. اگر نگاه طرف مقابلتان به شما مانند سایر همجنس هایتان است، این یک حس یک طرفه است.

در یک ارتباط یک طرفه شخص مقابل همیشه دوستانش را به شما ترجیح می دهد.
اگر فرصتی برای تفریح و وقت گذرانی داشته باشد و شما جایی در برنامه های او ندارید؛ او ترجیح می دهد این زمان را با دوستانش یا حتی تنها سپری کند.

۱۰ نشانه عشق یک طرفه

عشق یک طرفه/ رابطه یک طرفه
«۱۰ نشانه رابطه یک طرفه»

در یک عشق یک طرف شما همیشه احساس گناه می کنید.
اغلب افرادی که در یک رابطه یک طرفه قرار دارند مدام خود را به خاطر اعمال و رفتار طرف مقابل مقصر می دانند و به خاطر بی توجهی او احساس گناه می کنند.

در یک رابطه یک طرفه شما مدام در حال تجربه کردن استرس هستید.
ترس از تمام شدن رابطه باعث می شود تا شما برای انجام هر کار یا گفتن هر حرفی استرس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۲۵ ویژگی مردان جذاب از نگاه زنان

در یک عشق یک طرفه طرف مقابل هیچ علاقه ای به شناخت بیشتر شما ندارد.
در یک رابطه عاطفی سالم افراد مدام از هم سوال می پرسند و به دنبال دانستن جزئیات مسائل زندگی طرف مقابل و شناخت بیشتر او هستند. اگر هیچ کنجکاوی برای شناخت بیشتر در طرف مقابلتان ندیدید، بدانید علاقه ای در میان نیست.

در یک عشق یک طرفه طرف مقابل هیچ ارزشی برای احوالات و احساسات شما قائل نیست.
در یک رابطه سالم طرفین برای حال خوب، آرامش و خوشحالی هم تلاش می کنند. اگر شخص مقابل شما هیچ اهمیتی برای شما قائل نیست پس به دنبال اتمام این رابطه است.

در یک رابطه یک طرفه طرف مقابل نه تنها هیچ لطفی به شما نمی کند، بلکه حاضر به جبران محبت های شما نیست.
یکی از نشانه‌ های عشق یک طرفه این است که طرف مقابل مدام از شما درخواست هایی دارد اما زمانی که شما به او نیاز دارید حاضر به انجام هیچ کاری نیست.

بیشتر بخوانید: ۲۱ ویژگی زنان جذاب از نظر مردان

کلام آخر:

اگر نشانه های ذکر شده را در رابطه خود مشاهده کردید سعی کنید دست از مقاومت و تلاش بیهوده بردارید و بپذیرید که این یک ارتباط یک طرفه است و  ادامه دادن آن برای شما مخرب است.

شما با ادامه دادن این رابطه در حال نابود کردن خودتان، زمانتان، احساساتتان و سلامتی روانی و جسمانی خود هستید. علاوه بر این شک نکنید که این رابطه دیر یا زود به اتمام می رسد و هرچه دیرتر این اتفاق بیفتد عوارض آن برای شما بیشتر است. پس به جای تلاش بیهوده همین حالا برای خودتان فقط برای خودتان این رابطه را تمام کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x