مجله اینترنتی تحلیلک

یکشنبه/ 9 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

سال ۲۰۲۳ یکی از بهترین سال‌های طرفداران بالیوود

فیلم های بالیوودی در سال 2023 عملکرد بسیار خوبی داشته اند. طرفداران بالیوود باید آگاه باشند که در 2023 فیلم هایی بسیار دیدنی اکران شده اند و یا قرار است اکران شوند را نباید از دست دهند. برای دانلود فیلم هندی می توانید با مراجعه به سایت‌های معتبری مانند سایت کاران مووی بهترین فیلم های بالیوودی را به راحتی دریافت نمایید.

فیلم های بالیوودی در سال ۲۰۲۳ عملکرد بسیار خوبی داشته اند. طرفداران بالیوود باید آگاه باشند که در ۲۰۲۳ فیلم هایی بسیار دیدنی اکران شده اند و یا قرار است اکران شوند را نباید از دست دهند. برای دانلود فیلم هندی می توانید با مراجعه به سایت‌های معتبری مانند سایت کاران مووی بهترین فیلم های بالیوودی را به راحتی دریافت نمایید. همچنین شما دوستداران بالیوود می توانید فیلم های مورد نظر خود را به صورت دوبله فارسی و یا زیرنویس فارسی چسبیده دریافت کنید و از تماشای آن لذت ببرید.همچنین ما در این مقاله برای شما بهترین فیلم های سال ۲۰۲۳ را معرفی کرده ایم که شما عزیزان را با بهترین فیلم های بالیوودی آشنا کنیم.

سال 2023 یکی از بهترین سال های طرفداران بالیوود تصویر 1فیلم جوان

فیلم جوان (Jawan) محصول کشور هندوستان در ژانر اکشن به کارگردانی آرون کومارArun Kumar) ) بوده و همچنین نویسندگی این فیلم به عهده آرون کومار و اس. راماناگیری‌واسان S.Ramanagirvasan)) بوده است. تهیه کنندگان فیلم جوان گوری خانGauri Khan) ) و گاوراو ورما (Gaurav Verma) بوده اند. به تعدادی از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به نام های شاهرخ خان در نقش آزاد راتوره، نایانتارا در نقش نارمادا رای، ویجی ستوپاتی در نقش کالی گایکواد، دیپیکا پادوکونه در نقش آیشواریا راتوره، پریامانی در نقش لاکشمی، سانیا مالهوترا در نقش دکتر ایرام و… می توان اشاره کرد. فیلم جوان بودجه ای حدود۳۰۰  کرور داشته است که در هفته اول توانست فروشی حدود۶۶۰  کرور بدست آورد. فیلم جوان توانست رکورد فیلم پاتان را نیز بشکند. این فیلم توسط منتقدان نظران عموما مثبتی را دریافت کرده است. همچنین صحنه های اکشن و موسیقی فیلم مورد ستایش قرار گرفته است. فیلم جوان در حال حاضر در رده سوم پرفروش ترین فیلم‌های هندی ۲۰۲۳  قرار گرفته است. همچنین در جایگاه دهم پرفروش ترین فیلم کشور هند قرار دارد. فیلم جوانJawan) ) در تاریخ ۷ سپتامبر۲۰۲۳  معادل با ۱۶ شهریور ۱۴۰۲  متتشر شده است. مدت زمان این فیلم مهیج و دیدنی حدودا ۱۶۹ دقیقه می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کاران مووی فیلم دوبله فارسی جوان را دریافت نمایید.

سال 2023 یکی از بهترین سال های طرفداران بالیوود تصویر 2

داستان فیلم جوانJawan) ) از این قرار است که زندگی مردی به نام آزاد راتوره را به تصویر می کشد. آزاد یک افسر پلیس است که در زندان زنان کار می کند. آزاد گروهی از زنان را در اختیار دارد که به او کمک می کنند مسافران مترو،وزیر بهداشت و… را بدزدند تا پولی برای کمک کردن به مردم و افراد نیازمند بدست اورد.در این هنگام آزاد با زنی به نام نارمادا ازدواج می کنند.نارمادا چیزی از زندگی واقعی آزاد نمی داند پس خودش دست به کار می شود که راز‌های او را آشکار کند اما…

سال 2023 یکی از بهترین سال های طرفداران بالیوود تصویر 3

فیلم بهولا

فیلم بهولاBholaa) ) محصول کشور هندوستان در ژانر اکشن، جنایی بوده که به کارگردانی اجی دیوگنAjay Devgn) ) بوده است. فیلم بهولا محصول مشترک آجای دفگن فیلمز، تی-سریز، ریلاینس انترتیمنت و دریم واریر پیکچرز بوده است. به تعدادی از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند به نام های اجی دیوگن، تابو، سانجای میشرا، دیپاک دوبریال، گاجراج رائو، وینیت کومار و… می توان اشاره کرد. این فیلم بر پایه فیلم زندانی(۲۰۱۹)  ساخته شده است. فیلمبرداری اصلی فیلم بهولا از ماه ژانویه ۲۰۲۲  تا ژانویه ۲۰۲۳  ادامه داشت و در مکان های بمبئی، حیدرآباد و بنارس فیلمبرداری انجام شد. فیلم بهولا در تاریخ۳۰  مارس ۲۰۲۳ منتشر شد. این فیلم توسط منتقدان نظرات مثبتی را دریافت کرد. فیلم بهولا تا تاریخ ۴  مه  ۲۰۲۳در تمامی جهان به فروشی حدود ۱۱۱,۶۴ کرور روپیه معادل با۱۴)  میلیون دلار آمریکا (بدست آورده است. به طوری که (IMBd) امتیاز۷.۱  از۱۰  را کسب کرده است. این فیلم با بودجه ای حدود ۱۰۰ کرور در سال ۲۰۲۳ تولید شده است. مدت زمان فیلم بهولا ۱۴۴ دقیقه می باشد. شما عزیزان می توانید برای دانلود فیلم های هندی در هر ژانری به سایت کاران مووی مراجعه نمایید و از تماشای آن لذت ببرید. همچنین می توانید به صورت زیرنویس چسبیده فارسی و دوبله فارسی فیلم مورد نظر خو را دانلود کنید. داستان فیلم بهولاBholaa) ) از این قرار است که زندگی مردی به نام بهولا را به تصویر می کشد. بهولا بعد از ۱۰ سال از زندان آزاد می شود. او پس از آزاد شدنش به سمت خانه می رود تا دخترش را ببیند اما در بین راه او را دستگیر می کنند. بهولا مجبور میشود برای دیدن دخترش ماجراجویی پر از خطر را بگذرانند اما…

 

انتهای رپرتاژ آگهی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x