مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
عجله دارم اسنپ

عجله دارم در اسنپ / قابلیت جدید یا سو استفاده؟

جدیدا تاکسی آنلاین اسنپ گزینه عجله دارم را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. به کمک این گزینه که برای تمام کاربران snapp فعال شده است، کاربران می‌توانند سفر خود را سریع‌تر آغاز کنند.

گزینه عجله دارم در تاکسی آنلاین اسنپ

لوگوی اسنپجدیدا تاکسی آنلاین اسنپ گزینه عجله دارم را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. به کمک این گزینه که برای تمام کاربران snapp فعال شده است، کاربران می‌توانند سفر خود را سریع‌تر آغاز کنند.

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی اوقات به دلیل کمبود تعداد رانندگان یا تعداد بالای درخواست مخصوصا در ساعات اوج ترافیک، زمان پذیرش درخواست سفر طولانی شده باشد. به کمک قابلیت عجله دارم شانس پذیرفته شدن درخواست شما افزایش خواهد یافت.

اما گفتن یک نکته خالی از لطف نیست. با انتخاب گزینه عجله دارم در اپلیکیشن تاکسی آنلاین اسنپ قیمت جدیدی به کرایه سفر شما اضافه خواهد شد. این قیمت با توجه به الگوریتم‌های تعریف شده توسط تیم Snapp تعیین شده است. بنابراین با انتخاب گزینه عجله دارم در اپلیکیشن تاکسی آنلاین اسنپ، چند هزار تومانی به قیمت کرایه شما اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر مگ سیف آیفون ۱۲

چگونه این قابلیت را در اپلیکیشن تاکسی آنلاین اسنپ فعال کنیم؟

دو روش برای فعال کردن گزینه عجله دارم اسنپ وجود دارد.

روش اول: پس از ورود به اپلیکیشن اسنپ، مبدا و مقصد را انتخاب کرده و به قسمت گزینه‌های سفر بروید. در این قسمت گزینه عجله دارم را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه قیمت جدیدی برای سفر شما لحاظ خواهد شد.

روش دوم: در این روش مثل قبل مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست خود را ارسال نمایید. اگر متوجه شدید که زمان جستجو طولانی شده، گزینه عجله دارم را انتخاب کنید. با این کار قیمت جدیدی به هزینه سفر شما اضافه خواهد شد. اگر قیمت لحاظ شده بالاتر از حد انتظار شماست روی گزینه ادامه با همان قیمت بزنید تا حالت عجله دارم غیرفعال شود.

عجله دارم در اسنپ

آیا گزینه عجله دارم اسنپ پول زور است؟

آنچه که از در نگاه اول به نظر می‌رسد، نقشه زیرکانه و جدید اسنپ برای دریافت کرایه بیشتر از مسافران است. تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی از این قابلیت جدید اسنپ به شدت انتقاد کرده‌اند و آن را نوعی پول زور تلقی کرده‌اند.کلاهبرداری اسنپ

نظرات کاربران

مسافر درخواست اسنپ می‌دهد ولی راننده آن را تایید نمی‌کند تا مسافر گزینه عجله دارم را بزند. با این‌کار چند هزار تومانی به نرخ کرایه اضافه خواهد شد.

کاربری دیگری می‌گوید:

از وقتی که این قابلیت به اپلیکیشن تاکسی انلاین اسنپ اضافه شده است دیگر نمی‌توانم با قیمت اولیه ماشین بگیرم.

امیدواریم که قابلیت‌هایی که به نرم افزارهای بومی اضافه می‌شوند در جهت بهبود خدمت رسانی باشد نه افزایش فشار بر سر مشتریان. در اینصورت اعتماد کاربران به این نرم افزارها از بین خواهد رفت و آن‌ها را مجبور به استفاده از سایر نرم افزارها خواهد کرد.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x