مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم چیزهای کوچک ( The Little Things )

معرفی فیلم چیزهای کوچک ۲۰۲۱ ( The Little Things )

فیلم چیزهای کوچک ( The Little Things ) فیلمی جنایی به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکاک است که بازیگران سرشناسی مثل دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو که هر سه جایزه اسکار را در پرونده خود دارند، در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

معرفی فیلم چیزهای کوچک ( The Little Things )

نمرات

IMDb: ۶.۳

Rotten Tomatoes: ۴۷%

Metacritic: ۵۴%

عوامل

کارگردان: John Lee Hancock

نویسنده: John Lee Hancock

بازیگران: Denzel Washington, Jared Leto, Rami Malek,…

معرفی فیلم چیزهای کوچک

فیلم چیزهای کوچک فیلمی جنایی به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکاک است که بازیگران سرشناسی مثل دنزل واشنگتن، رامی ملک و جرد لتو که هر سه جایزه اسکار را در پرونده خود دارند، در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد جو دیکن با بازی دنزل واشنگتن کارآگاه سابق شهر لس آنجلس است. او به خاطر اتفاقاتی که در پرونده قتل‌های زنجیره‌ای افتاده با مشکلات زیادی رو به رو شد.

پنج سال از هیاهوی آن پرونده‌‌ جنایی حل نشده و اتفاقات پیش آمده می‌گذرد. اما به یکباره ماموریتی برای بازگرداندن مدرکی از لس آنجلس به او داده می‌شود. او وقتی به لس آنجلس پا می‌گذارد، تمام حوادث گذشته به او هجوم می‌آورد و وقتی متوجه می‌شود کارآگاه جوان جیم باکستر با بازی رامی ملک روی پرونده‌های قتل مشابهی در حال فعالیت است، با کنجکاوی خود را به این کارآگاه نزدیک می کند تا آنها با هم بتوانند به حل راز این پرونده بپردازند.

چندین دختر به قتل رسیده‌اند و دختر دیگری مفقود می‌شود. در ادامه آنها به شخصی به نام آلبرت اسپارما با بازی جرد لتو می‌رسند اما هیچ مدرکی بر علیه او در پرونده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۱

تصاویر و تریلر فیلم The Little Things

 

امیدواریم از تماشای فیلم چیزهای کوچک ( The Little Things ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x