مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم آقا و خانم اسمیت ( Mr. & Mrs. Smith )

معرفی فیلم آقا و خانم اسمیت ۲۰۰۵ ( Mr. & Mrs. Smith )

معرفی فیلم آقا و خانم اسمیت ( Mr. & Mrs. Smith ) ...سازمان‌هایی که هر کدام از آن دو را استخدام کرده‌اند، رقیب و دشمن همدیگر هستند و جان و جین نیز از حرفهٔ یکدیگر خبر ندارند. آن‌ها به‌طور جداگانه مأمور می‌شوند تا یک شاهد را که شدیداً مورد محافظت است، به قتل برسانند.

معرفی فیلم آقا و خانم اسمیت ( Mr. & Mrs. Smith )

نمرات

IMDb: 6.5

Rotten Tomatoes: 60%

عوامل

کارگردان: Doug Liman

نویسنده: Simon Kinberg

بازیگران: Brad Pitt, Angelina Jolie, Vince Vaughn,…

معرفی فیلم آقا و خانم اسمیت

در فیلم آقا و خانم اسمیت جان و جین اسمیت برای رد گم کردن و برای این‌که به‌عنوان مظنون در یک بمب‌گذاری در بوگوتای کلمبیا دستگیر نشوند، به‌ شکل مصلحتی با هم ازدواج می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند اما رابطهٔ آن‌ها به‌زودی به سردی می‌گراید.

آن‌ها در جلسات مشاورهٔ خانواده شرکت می‌کنند اما نمی‌توانند دلیل مشکلاتشان را کشف کنند، در ادامه ما متوجه می‌شویم که جان و جین دو قاتل حرفه‌ای هستند و در استفاده از انواع سلاح ها متبحرند.

سازمان‌هایی که هر کدام از آن دو را استخدام کرده‌اند، رقیب و دشمن همدیگر هستند و جان و جین نیز از حرفهٔ یکدیگر خبر ندارند. آن‌ها به‌طور جداگانه مأمور می‌شوند تا یک شاهد را که شدیداً مورد محافظت است، به قتل برسانند.

آن دو هم‌زمان و بی‌خبر از یکدیگر دست به عملیات می‌زنند و در نتیجه نقشه‌های یکدیگر را خنثی می‌کنند، اما هر دو پی به هویت یکدیگر می‌برند. هر کدام از آن دو فکر می‌کنند که دیگری برای سرپوش گذاشتن بر اعمال تبهکارانهٔ خود دست به ازدواج زده‌ است. به هر کدام از آن دو دستور داده می‌شود تا دیگری را ظرف ۴۸ ساعت نابود کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۱

تصاویر و تریلر فیلم Mr. & Mrs. Smith

 

 

امیدواریم از تماشای فیلم آقا و خانم اسمیت ( Mr. & Mrs. Smith ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x