مجله اینترنتی تحلیلک

یکشنبه/ 9 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
Three Billboards Outside Ebbing Missouri - سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری

معرفی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری ۲۰۱۷ ( Three Billboards Outside Ebbing Missouri )

فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری ( Three Billboards Outside Ebbing Missouri ) سومین اثر نوشته و کارگردانی شده توسط مارتین مک دونا نمایشنامه‌نویس و فیلمساز معروف است.

معرفی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری ( Three Billboards Outside Ebbing Missouri )

نمرات

IMDb: 8.2

Rotten Tomatoes: 90%

Metacritic: 88%

عوامل

کارگردان: Martin McDonagh

نویسنده: Martin McDonagh

بازیگران: Frances McDormand, Sam Rockwell, Woody Harrelson, Peter Dinklage

جوایز

فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری در نوزدهمین دوره جوایز اسکار در هفت رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه غیراقتباسی، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه بود که در نهایت تنها دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۱

معرفی فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری

فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری سومین اثر نوشته و کارگردانی شده توسط مارتین مک دونا نمایشنامه‌نویس و فیلمساز معروف است.

داستان این فیلم بدون اتلاف وقت شروع می‌شود.

یک گروه سه‌تایی از بیلبوردهای قدیمی، فرسوده و در حال سقوط مانند دومینوهای شکسته، ایستاده در مه صبحگاهی در جاده‌ای کم تردد در حوالی ابینگ وجود دارد. «میلدرد هیس» با صورتی گرفته از ناامیدی و با جدیت تمام وارد دفتر تبلیغاتی‌ای که بیلبوردها را کنترل می‌کند می‌شود، قراردادی برای اجاره بیلبوردها برای یک سال تنظیم می‌کند و مبلغ پنج هزار دلار به‌عنوان پیش‌قسط برای یک ماه می‌پردازد. پس از آن بیلبوردها را قرمز کرده و با سه پیام مرتبط که با حروف بزرگ به رنگ سیاه نوشته شده‌اند کامل می‌کند: «هنوز کسی دستگیر نشده؟»، «چطور ممکنه، رئیس «ویلوبی» (Willoughby) ؟» و در نهایت، «در حال مرگ مورد تجاوز قرار گرفته».

برخی بر این باور هستند که فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری ( Three Billboards Outside Ebbing Missouri ) کامل‌ترین فیلم مارتین مک دونا تا به امروز است.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری ( Three Billboards Outside Ebbing Missouri ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x