مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

معرفی فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ (The Gray Man)

در این مطلب به معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) پرداخته ایم. داستان فیلم درباره یکی از نیروهای ویژه‌ سازمان جاسوسی CIA، یعنی کورت جنتری با نام مستعار سیرا سیکس (با بازی رایان گاسلینگ) است.

معرفی فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ (The Gray Man)

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man)

نمرات فیلم

IMDb: 6.6

Rotten Tomatoes: 48%

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man)

عوامل و مشخصات فیلم مرد خاکستری

کارگردان: آنتونی روسو، جو روسو  / Joe Russo, Anthony Russo

نویسنده: کریستوفر مارکوس، استیون مک‌فیلی / Christopher Markus, Stephen McFeely

بازیگران: رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس و… / Ryan Gosling, Chris Evans, Ana de Armas ,…

مدت زمان: ۲ ساعت و ۲ دقیقه

سال انتشار: ۲۰۲۲

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) ذذ
فیلم مرد خاکستری

بیشتر بخوانید:  معرفی فیلم ثور عشق و تندر ۲۰۲۲ (Thor Love and Thunder)

معرفی فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ (The Gray Man)

رایان گاسلینگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جسیکا هنویک، واگنر مورا، بیلی باب تورنتون، رگه-جین پیج، الفری وودارد، دنوش و جولیا باترز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Gray Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن براساس رمانی ۱۱ جلدی به همین نام اثر مارک گرینی تولید شده است.

داستان فیلم مرد خاکستری درباره یکی از نیروهای ویژه‌ سازمان جاسوسی CIA، یعنی کورت جنتری با نام مستعار سیرا سیکس (با بازی رایان گاسلینگ) است. یک روز به طور تصادفی و در دل یک ماموریت، شخصی که هدف سیرا سیکس است، اسرار تاریک این آژانس اطلاعاتی را فاش می‌کند. از این لحظه به بعد، مامور سیرا سیکس با بازی گاسلینگ به هدف اصلی گروه‌های مختلف تبدیل می‌شود و توسط یک مامور روانی‌ سازمان سیا به نام لوید هانسن (با بازی کریس ایوانز) و قاتلان بین‌المللی در سراسر جهان مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) س

بیشتر بخوانید:  معرفی فیلم تاپ گان ماوریک ۲۰۲۲ (Top Gun Maverick)

کریستوفر مارکوس و استفن مک‌فیلی در مقام نویسنده و آنتونی و جو روسو در جایگاه کارگردانی سابقه‌ای طولانی از همکاری با هم دارند. این تیم چهار نفره در دنیای سینمایی مارول آثاری مانند «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و «انتقام‌جویان: پایان بازی» را نوشته و تولید کرده‌اند. حالا این جمع پس از موفقیت چشمگیر خود در مارول، دوباره با هم متحد شده‌ و فیلم مرد خاکستری را که یک فیلم اکشن ۲۰۰ میلیون دلاری بر اساس اقتباس از رمان مارک گرینی با همین عنوان است، ساخته اند.

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) 11111
فیلم مرد خاکستری

رایان گاسلینگ در نقش شش، قهرمان فیلم است؛ او در چهار سال اخیر و پس از بازی در «First Man» اولین بار است که بر پرده سینما ظاهر می‌شود.

کریس ایوانز که این سال‌ها در تلاش بوده است تا در چارچوب نقش‌هایی متفاوت از کاپیتان آمریکا به چشم مخاطب بیاید، دوباره با برادران روسو همکاری کرده است. شخصیت لوید هنسن با بازی ایوانز یک مامور روانی سازمان CIA است که در هر لحظه آمادگی شکار هر انسانی چه کوچک و چه بزرگ را دارد.

آنا دِ آرماس هم در این فیلم نقش دنی میراندا را دارد که او نیز یک مامور عملیاتی سازمان CIA به حساب می‌آید. او این بار به عنوان بازیگر مکمل به کمک همبازی‌هایش در بلید رانر ۲۰۴۹ و Knives Out آمده است.

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) صض

نتفلیکس به‌ صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 با بازی رایان گاسلینگ و به کارگردانی برادران روسو به‌همراه اسپین‌آف آن را تایید و اعلام کرد.

مدتی می‌شود که فیلم The Gray Man از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. این فیلم با وجود دریافت نقدهای متوسط، توانسته مورد توجه کاربران این سرویس استریم قرار بگیرد و در بیش از ۹۰ کشور به صدر پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس برسد. نتفلیکس به‌صورت رسمی ساخت فیلم The Gray Man 2 را تایید کرد که در آن تنها بازگشت رایان گاسلینگ برای بازی در نقش کورت جنتری ملقب به ۶ تایید شده است.

معرفی فیلم مرد خاکستری 2022 (The Gray Man) ص
فیلم مرد خاکستری

بیشتر بخوانید:

 

همراهان همیشگی مجله اینترنتی تحلیلک، امیدواریم از تماشای فیلم مرد خاکستری ۲۰۲۲ لذت ببرید. همچنین برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش معرفی فیلم مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x