مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
annihilation - فیلم نابودی 10

معرفی فیلم نابودی ۲۰۱۸ ( Annihilation )

فیلم نابودی ( Annihilation ) بر اساس رمانی با همین نام از جف واندرمر نویسنده مشهور است. رمانی که پس از انتشار توانست جایزه ادبی ارزشمند «نبیولا» را دریافت کند.

معرفی فیلم نابودی ( Annihilation )

نمرات فیلم

IMDb: 6.9

Rotten Tomatoes: 88%

عوامل فیلم

کارگردان: Alex Garland

نویسنده: Alex Garland

بازیگران: Natalie Portman, Gina Rodriguez, Jennifer Jason Leigh, Tessa Thompson,…

معرفی فیلم نابودی

فیلم نابودی ( Annihilation ) بر اساس رمانی با همین نام از جف واندرمر نویسنده مشهور است. رمانی که پس از انتشار توانست جایزه ادبی ارزشمند «نبیولا» را دریافت کند. جایزه ای که هر ساله به بهترین کتاب با محتوای علمی-تخیلی اهدا می شود و دریافت آن توسط خالق رمان نابودی خیلی زود باعث شد تا اقتباس سینمایی از این اثر در دستور ساخت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۱

داستان این فیلم درباره زیست شناسی به نام لنا با بازی قابل قبول ناتالی پورتمن است. فردی که قبلا در ارتش فعالیت می کرده و حالا به همراه چند پژوهشگر زن دیگر به منطقه ای تحت عنوان «منطقه ایکس» اعزام می شوند تا سر از کار این منطقه مرموز و شوم درآورند. این منطقه طبیعت بسیار زیبایی دارد اما سراسر ناشناخته است و قوانین شناخته شده زیست بشری در آن چندان معنا پیدا نمی کند و «منطقه ایکس» محلی است که قوانین خاص خودش را دارد.

زن محور بودن این فیلم یکی از عوامل تأثیرگذار فیلم است. زنانی که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و با بازی درخشان بازیگران، کاملا متمایز و متفاوت از یکدیگر به نظر می‌رسند. شخصیت پردازی این فیلم در حین ایجاد سوالات بی‌شمار، پاسخ سوالات بی‌شماری را نیز می‌دهد.

تصاویر و تریلر فیلم Annihilation

 

امیدواریم از تماشای فیلم نابودی ( Annihilation ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x