مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
ویل هانتینگ نابغه - معرفی Good Will Hunting

معرفی فیلم ویل هانتینگ نابغه ۱۹۹۷ ( Good Will Hunting )

داستان ویل هانتینگ نابغه ( Good Will Hunting ) درباره جوانی به نام ویل است که سرایدار دانشگاه ام ای تی است و بیشتر وقتش را با دوستانش در بارها و کلاب‌ها می‌گذارند.

معرفی فیلم ویل هانتینگ نابغه ( Good Will Hunting )

نمرات فیلم

IMDb: 8.3

Rotten Tomatoes: 97%

Metacritic: 70%

عوامل فیلم

کارگردان: Gus Van Sant

نویسنده: Matt Damon, Ben Affleck

بازیگران: Robin Williams, Matt Damon, Ben Affleck, …

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم برف شکن ۲۰۱۳ (Snowpiercer)

جوایز فیلم

ویل هانتینگ نابغه برنده دو اسکار و نامزد هفت اسکار دیگر شد. مت دیمون نامزد دو جایزه آکادمی اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال و همچنین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال را به دست آورد. رابین ویلیامز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد.

در جشنواره گلدن گلوب هم جایزه بهترین فیلمنامه به این فیلم رسید و نامزد جایزه بهترین فیلم درام، بهترین بازیگر نقش اصلی (مت دیمون) و بهترین بازیگر نقش مکمل (رابین ویلیامز) هم شد و در جشنواره فیلم برلین هم مت دیمون برای بازی و فیلمنامه خود جایزه خرس نقره‌ای را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم قلعه شیشه ای ۲۰۱۷ (The Glass Castle)

معرفی فیلم ویل هانتینگ نابغه

داستان فیلم ویل هانتینگ نابغه درباره جوانی به نام ویل است که سرایدار دانشگاه ام ای تی است و بیشتر وقتش را با دوستانش در بارها و کلاب‌ها می‌گذارند. ویل نبوغ بالایی در ریاضیات و به ذهن‌سپردن سریع مطالب دارد و نبوغ ویل در ریاضیات توسط یکی از اساتید دانشگاه کشف می‌شود اما عدم علاقه ویل به استفاده از نبوغش باعث می‌شود که به اجبارِ استادش به جلسات روانشناسی برود…

تصاویر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم ویل هانتینگ نابغه ( Good Will Hunting ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به قسمت فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x