مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
فیلم 127 ساعت - 127 hours

معرفی فیلم ۱۲۷ ساعت ( ۱۲۷ Hours )

فیلم 127 ساعت ساخته دنی بویل کارگردان میلیونر زاغه نشین است. این فیلم نشان دهنده زندگی واقعی کوهنوردی به نام آرون رالستون است که در سال 2003 در حین کوهنوردی دستش در صخره ای گیر می کند و به مدت 127 ساعت بین صخره ها گیر می افتد.

معرفی فیلم ۱۲۷ ساعت ( ۱۲۷ Hours )

نمرات

IMDb: 7.6

Rotten Tomatoes: 93%

عوامل

کارگردان: Danny Boyle

نویسنده: Danny Boyle, Simon Beaufoy

بازیگران: James Franco, Kate Mara, Clémence Poésy

معرفی فیلم ۱۲۷ ساعت

فیلم ۱۲۷ ساعت ساخته دنی بویل کارگردان میلیونر زاغه نشین است.

این فیلم نشان دهنده زندگی واقعی کوهنوردی به نام آرون رالستون است که در سال ۲۰۰۳ در حین کوهنوردی دستش در صخره ای گیر می کند و به مدت ۱۲۷ ساعت بین صخره ها گیر می افتد.

در فیلم ۱۲۷ ساعت بعد از سپری کردن دقایقی با ۱۲۷ ساعت سرشار از زجر و نا امیدی بدون آب و از دست دادن جریان خون، به همراه رویاهایی درباره رهایی از صخره و امکان فرار و شکستن خود برای مواجه شدن با واقعیت مواجه هستیم.

آرون پس از پنج روز فریاد برای آزادی و انجام هرکاری برای رهایی خود، در حالی که نا امید شده است، به خاطر خونریزی بسیار کاملاً سست و بی حال می شود، و تنها راه فرار را قطع کردن دست سمت راست خود می بیند. نتیجه معجزه آسای این ماجرای پر فراز و نشیب کتابی به قلم خود او به نام «بین یک صخره و جای سخت» است، و این همان کتابی است که فیلمنامه بر اساس آن نوشته و فیلم بر اساس آن ساخته شده است.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم ۱۲۷ ساعت ( ۱۲۷ Hours ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x