مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
فیلم 1917

معرفی فیلم ۱۹۱۷

فیلم « 1917 » مانند عنوانش، در سال 1917 یعنی زمان وقوع جنگ جهانی اول آغاز می شود. این فیلم داستان دو سرباز انگلیسی به نام های اسکافیلد و بلیک را روایت می کند. سربازان وظیفه ای که ماموریتی قهرمانانه به آنان محول شده است.

معرفی فیلم ۱۹۱۷

نمرات فیلم

IMDb: 8.5

Rotten Tomatoes: 89%

عوامل فیلم

کارگردان: Sam Mendes

نویسنده: Sam Mendes

بازیگران: George MacKay, Dean‑Charles Chapman, Richard Madden, Benedict Cumberb,…

جوایز فیلم

تاکنون فیلم ۱۹۱۷ جایزه های بسیاری به دست آورده که از جمله آنها می توان به اسکار بهترین فیلمبرداری، بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین میکس صدا اشاره کرد.

معرفی فیلم ۱۹۱۷

داستان فیلم ۱۹۱۷ مانند عنوانش، در سال ۱۹۱۷ یعنی زمان وقوع جنگ جهانی اول آغاز می شود.

این فیلم داستان دو سرباز انگلیسی به نام های اسکافیلد و بلیک را روایت می کند. سربازان وظیفه ای که ماموریتی قهرمانانه به آنان محول شده تا جان بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیروهایشان را نجات دهند. این دو سرباز باید از خط مقدم جبهه که دشمن بمباران کرده عبور کنند و پیامی را به گروهان دیگر برسانند که در آن به حقه های دشمن و تغییر تاکتیک نظامی اشاره شده است.

فضایی که مندس در فیلم ۱۹۱۷ ترسیم کرده یک نمونه از واقعیت جنگ است و در آن جنگ تقدیس نشده است و از دل آن قهرمانی متولد نمی شود. در این محل جنگ تنها بوی لاشه موش های کثیف و جسد انسان های به رگبار بسته شده است که پیدا می شود که ما درباره آنها هیچ چیز نمی دانیم. ما نمی دانیم آنها چه کسانی هستند و چه آرزوهایی در زندگی داشته اند. این در حالی است که دقیقاً همین ویژگی ها درباره دو نقش اصلی یعنی اسکافیلد و بلیک نیز صدق می کند.

تصاویر و تریلر فیلم ۱۹۱۷

 

امیدواریم از تماشای فیلم ۱۹۱۷ لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x