مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
نسل جدید مرسدس بنز SL

نسل جدید مرسدس بنز SL

در این مطلب به معرفی نسل جدید مرسدس بنز SL پرداخته شده است. اطلاعاتی از قبیل اتاق، موتور، شتاب و سایر ویژگی‌های این خودروی بی نقص آلمانی معرفی شده است.

نسل جدید مرسدس بنز SL

در این مطلب به رونمایی از مرسدس بنز SL پرداخته شده است. با تحلیلک همراه باشید.

مرسدس بنز SL یکی از با سابقه ترین مدل‌های بنز است. این خودرو توسط AMG که زیر مجموعه اسپرت کارخانه آمریکایی است به بازار عرضه می‌شود.

قیمت اتاق نسل جدید مرسدس بنز SL

مرسدس بنز SL در ابتدا یعنی حدود هفتاد سال پیش با هدف ورود به مسابقات اتومبیلرانی روانه بازار شد. این خودرو توانست در اولین سال حضورش افتخارات زیادی را کسب کند. مقام اول و دوم در مسابقات استقامت لومان از جمله افتخارات این خودرو است.

می‌توان گفت تقریبا تمام نسل‌های بعدی SL عیاری برای ماشین‌های لوکس اسپرت بودند. این ماشین‌ها بعدا تبدیل به ماشین‌های کلکسیونی گران قیمت شدند.

بیشتر بخوانید: با ارزش ترین برند خودروسازی ۲۰۲۱

نسل جدید مرسدس بنز SL لوکس و اسپرت

نسل جدید مرسدس بنز SL با سقف رو باز و پارچه‌ای

سقف پارچه‌ای و رو باز از ویژگی‌های مدل جدید SL است. این سقف را می‌توان ظرف مدل ۱۵ ثانیه باز و بسته کرد. نسل جدید مرسدس بنز SL با دو موتور ۸ سیلندر عرضه می‌شود. قوی‌ترین موتور توان ۵۸۵ اسب بخاری را تولید می‌کند. با این توان می‌توان در حدود ۳.۵ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. حداکثر سرعت نسل جدید مرسدس بنز SL به ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اتاق نسل جدید مرسدس بنز SL با الهام از نسل جدید کلاس S کارخانه طراحی شده است.

برای نشستن کودکان و کاربردی‌تر کردن اتاق، دو صندلی کوچک در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که در سال‌های گذشته استقبال از ماشین‌های دو نفره به شدت کاهش یافته است. همین امر باعث شده خودروسازان تولید این ماشین‌ها را کاهش و یا حتی متوقف کنند. به همین دلیل است که بنز مدل SLC را از سبد محصولاتش به طور کامل حذف کرد.

اتاق نسل جدید مرسدس بنز SL

امیدواریم از این مطلب که به معرفی نسل جدید مرسدس بنز SL پرداخته شده بود، لذت کافی برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات خود درباره این سری مقالات را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: بی‌ ام‌ و بعد از ۷ سال از بنز سبقت گرفت

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x