مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
کامپیوتر مناسب دور کاری HP

HP از کامپیوتر مناسب دور کاری رونمایی کرد

AIO PC برای افرادی طراحی شده است که در محیط های کار ترکیبی کار می کنند. این کامپیوتر دارای یک دوربین پاپ آپ یکپارچه است و از پردازنده نسل یازدهم Intel Core پشتیبانی می کند.

کامپیوتر مناسب دور کاری HP رونمایی شد

رایانه شخصی HP EliteOne 800 G8 All-in-One (AIO) به بازار معرفی شد. کامپیوتر مناسب دور کاری HP برای افرادی طراحی شده است که در محیط های کار ترکیبی کار می کنند. این کامپیوتر دارای یک دوربین پاپ آپ یکپارچه است و از پردازنده نسل یازدهم Intel Core پشتیبانی می کند. طبق گفته این شرکت، این اولین کامپیوتر اچ پی است که می تواند بیش از ۳۵۰ میلیون نوع صدا و نویز را فیلتر کند. اولین کامپیوتر تجاری AIO در جهان با کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی و اولین کامپیوتر تجاری AIO در جهان با آگاهی از حضور که به حفظ امنیت داده ها کمک می کند. 

قیمت و در دسترس بودن کامپیوتر مناسب دور کاری HP با نام EliteOne 800 G8 AIO

اچ پی تاکنون قیمت‌گذاری را فاش نکرده است اما جزئیاتی در مورد موجود بودن کامپیوتر مناسب دور کاری HP ارائه داده است. این شرکت می‌گوید که انتظار می رود اواخر این ماه PC HP EliteOne 800 G8 All-in-One در کشورهای منتخب در دسترس باشد. انتظار می‌رود رایانه های شخصی رومیزی تجاری دیگر که شامل EliteDesk 800 G8 Desktop Mini Business PC ، EliteDesk 800 G8 Small Form Factor Business PC و EliteDesk 800 G8 Tower Business PC هستند، در ماه May در کشورهای منتخب در دسترس باشند.

مشخصات کامپیوتر مناسب دور کاری HP یا همان HP EliteOne 800 G8 AIO

HP EliteOne 800 G8 AIO  شبیه به مدل های M1 iMac است که اخیراً معرفی شده اند. این رایانه شخصی برای افرادی که در طول همه گیر COVID-19 در خانه‌های خود کار می کنند بسیار مناسب است. این کامپیوتر با نمایشگرهای ۲۳.۸ یا ۲۷ اینچی با دوربین پاپ آپ یکپارچه در دسترس خواهد بود. در زیر بدنه، کامپیوتر مجهز به پردازنده نسل یازدهم Intel Core است. AIO تا ۶۴ گیگابایت رم DDR4 و ۶ ترابایت حافظه SSD (از طریق Digital Trends) پشتیبانی می کند.

یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دوگانه به صورت اختیاری با ردیابی چهره هوشمند برای پیگیری حرکت کاربر وجود دارد. همچنین دارای تشخیص خودکار صحنه برای کیفیت مطلوب در هنگام تماس ویدیویی است. EliteOne 800 G8 AIO بلندگوهای تنظیم شده Bang & Olufsen را در قسمت جلویی دارد. علاوه بر این، AIO دارای فیلترهای کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی است. نه تنها سر و صدای خروجی، بلکه سر و صدای ورودی هم نیز کاهش می‌دهد. همان‌طور که گفته شد، اچ پی ادعا می‌کند که اولین رایانه شخصی HP با این تجربه پیشرفته است و می تواند بیش از ۳۵۰ میلیون نوع صدا و نویز را فیلتر کند.

برای این منظور EliteOne 800 G8 AIO از فناوری Dynamic Voice Leveling استفاده می کند که به طور خودکار میزان صدا را تنظیم می کند تا میزان صدا را بدون توجه به نزدیک بودن یا دور بودن کاربر از میکروفون حفظ کند.

علاوه بر این EliteOne 800 G8 AIO با HP Run Quiet Design ارائه می شود که گفته می شود فن‌ها را برای عملکرد بی صدا و خنک تنظیم می کند. در جلوی نرم افزار، این کیت دارای سیستم یکپارچه سازی مدیریتی HP است که به شما کمک می کند تا مدت زمان لازم برای راه اندازی رایانه های شخصی کاهش یابد. HP Patch Assistant امکان اتوماسیون به روزرسانی های نرم افزار را بر اساس برنامه تنظیم شده توسط بخش IT فراهم می کند.

همانطور که گفته شد اچ پی رایانه های شخصی خود را نیز معرفی کرد که شامل رایانه های شخصی HP EliteDesk 800 G8 Desktop Mini Business ، HP EliteDesk 800 G8 Small Form Factor Business PC و HP EliteDesk 800 G8 Tower Business PC است.

 

مجله اینترنتی تحلیلک