مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
کتاب وقتی زنان بخواهند

معرفی کتاب «وقتی زنان بخواهند» نوشته گریس بانی

کتاب «وقتی زنان بخواهند» کتابی جذاب اثر گریس بانی است که در سال 2016 به چاپ رسید. در این کتاب نویسنده زندگی بیش از صد زن تأثیرگذار را شرح می‌دهد که چگونه با روحیه‌ای قوی بر سختی‌ها غلبه کرده‌اند و توانسته‌اند در دنیای کارآفرینی به موفقیت دست پیدا کنند.

معرفی کتاب «وقتی زنان بخواهند» نوشته گریس بانی

 

درباره نویسنده

گریس بانی، متولد ۹ ژوئن ۱۹۸۱، کارآفرین و نویسنده ای آمریکایی است. وی در ویرجینیا بیچ بزرگ شد و مدتی پس از حضور در کالج ویلیام اند ماری به نیویورک نقل مکان کرد. او از سال ۲۰۱۸ مجله ای در مورد خلاقیت در تجارت را منتشر می کند.

زنان بخواهند.2019 08 04 12 43 09

درباره کتاب «وقتی زنان بخواهند»

کتاب «وقتی زنان بخواهند» کتابی جذاب اثر گریس بانی است که در سال ۲۰۱۶ به چاپ رسید. در این کتاب نویسنده زندگی بیش از صد زن تأثیرگذار را شرح می‌دهد که چگونه با روحیه‌ای قوی بر سختی‌ها غلبه کرده‌اند و توانسته‌اند در دنیای کارآفرینی به موفقیت دست پیدا کنند. این زنان تأثیرگذار از همه سنین، نژادها، پیشینه ها و صنعت ها هستند.

کتاب «وقتی زنان بخواهند» گفتگو محور است. این مصاحبه ها که پر از توصیه های کاربردی و الهام بخش هستند، عوامل اصلی موفقیت را با جزییات شرح می دهند و اغلب گفتگوهای صمیمی هستند که باعث جذاب شدن کتاب شده است.

در واقع یکی از دلایل اصلی فروش چشمگیر و بی‌سابقه‌ این کتاب، صداقت، صمیمت و اعتراف‌هایی است که در آن وجود دارد.

ماجرای زندگی بیش از یکصد تن از مستعدترین زنان، در کتاب «وقتی زنان بخواهند» (In the Company of Women) روایت شده است.

این کتاب تا مدت‌ها در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت.

 

برشی از کتاب

به‌عنوان یک زن، به‌عنوان یک طراح با یک شغل غیرمعمول و به‌عنوان یک آدم باملاحظه و مهربان باید بگویم که معمولاً به همه‌چیز جواب مثبت می‌دهم. دوست دارم همه را راضی نگه‌دارم، حسابی کار کنم و همه خوش‌حال باشند. اما اگر زمانی طولانی این کار را ادامه بدهی می‌شکنی، چون یادت می‌رود که باید از خودت هم مراقبت کنی. تازگی‌ها یاد گرفته‌ام بگویم «نه»، اول به‌عنوان یک مادر، بعد هم به‌عنوان یک عضو باتجربه از جامعه طراحی.

«نه» خیلی قدرت دارد. وقتی بتوانی بگویی «نه»، ارزش پیدا می‌کنی. یاد گرفته‌ام که وقتی به بعضی از شغل‌ها و بعضی از جنبه‌های زندگی‌ام می‌گویم «نه»، زندگی‌ام متعادل‌تر می‌شود و حتی بعضی‌وقت‌ها زود پشت‌سرش پیشنهادهای ارزشمندتری به من می‌شود.

«وقتی زندگی یک زن را تغییر بدهی، زندگی یک خانواده را تغییر داده‌ای و وقتی هستهٔ ارزش‌های یک خانواده عوض بشود یعنی دنیا برای همیشه عوض شده است.»

 

شما هم اگر این کتاب جذاب را مطالعه کرده اید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

امیدواریم از خواندن کتاب «وقتی زنان بخواهند» نوشته گریس بانی لذت ببرید و برای مطالعه معرفی کتاب های دیگر به بخش معرفی کتاب مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x