جمعه/ 27 مهر / 1403
Search
Close this search box.
پاستا آلفردو

مهر 1403

معرفی و آموزش نقطه بازی برای کودکان

معرفی و آموزش نقطه بازی برای کودکان / بازی حافظه، هوش و فکری

در این دوران و حال و اوضاع کرونا که همچنان افرادی قرنطینه خود را حفظ کرده اند، و با در نظر گرفتن تعطیلات عید نوروز میتوانید در خانه بمانید و برای سرگرم کردن کودکان خود بازی کنید. میتوانید شما هم همراه فرزندانتان شوید تا کمتر احساس بی حوصلگی کنید. چه بازی هایی؟ با ما همراه باشید تا بازی های مختلف را بشناسید.

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر

فال روزانه و فال حافظ آنلاین به همراه شرح و تفسیر: اگر به دنبال مشاهده فال امروز خود هستید، ما در مجله اینترنتی تحلیلک بهترین و جامع ترین فال روزانه برای متولدین ۱۲ ماه سال و فال حافظ آنلاین با معنی و شرح و تفسیر دقیق را برای شما آماده کرده ایم.

فال فردا

فال فردا

ضرب المثل معروفی است با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال فردا را بر اساس ماه تولد در این پست مشاهده کنید. برای دیدن فال فردا بر اساس ماه تولد با ما همراه باشید.

زندگینامه حافظ شیرازی

زندگینامه حافظ شیرازی شاعر و حکیم قرن هشتم

نقل شده که در هنگام تشییع جنازه خواجه حافظ شیرازی، گروهی از متعصبان که اشعار شاعر و اشارات او به می و مطرب و ساقی را گواهی بر شرک و کفر ورزی می دانستند، مانع دفن خواجه به آیین و رسم مسلمانان شدند.

در مشاجره ای که بین دوست داران خواجه و مخالفانش در گرفت، سرانجام قرار بر آن شد تا تفألی به دیوان خواجه حافظ شیرازی زده و داوری را به اشعار خودش واگذارند. پس از باز کردن دیوان خواجه حافظ شیرازی این بیت شاهد آمد:

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ
که گرچه غرق گناه است می رود به بهشت