مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
تالاب کیاکلایه

تیر 17, 1400

تالاب کیاکلایه

تالاب کیاکلایه لنگرود مکانی رویایی در گیلان

تالاب کیاکلایه در نزدیکی شهر لنگرود از توابع استان گیلان قرار دارد. این تالاب حدود ۳۰۰ هکتار مساحت داشت که به دلیل بی توجهی منابع طبیعی و شهرداری و آلوده شده آن اکنون مساحت آن نزدیک به ۱۰۰ هکتار رسیده است.

دامن پیله دار

آموزش الگوی دامن پیله دار در وسط

ابتدا از دو لایه بسته پارچه ده سانتی‌متر داخل شده بعد از خط ده سانتی‌ متر دامن فون را پیاده می‌کنیم. اگر بخواهیم دامنه پیلی را برش هفت بزنیم قد باسن بزرگ را دو قسمت کرده از باسن بزرگ به باسن کوچک به‌صورت اریب وصل کرده با سه سانتی‌ متر زاپاس برش می‌ دهیم.

اصلاح صورت با تیغ ابرو

اصلاح صورت با تیغ ابرو خوب است یا نه؟

موهای زائد یکی از دغدغه های بسیاری از خانم هاست. راه های زیادی نیز برای از بین بردن موها وجود دارد. وکس صورت، بند انداختن و تیغ زدن از روش هایی هستند که بیشترین استفاده را در بین خانم ها برای از بین بردن موهای زائد دارد.

معرفی فیلم حصارها ۲۰۱۶ ( Fences )

داستان فیلم حصارها ۲۰۱۶ ( Fences ) به اتفاقات و بحران‌ های زندگی تروی می‌ پردازد. جایی که رابطه‌ی او با یکی از پسرهایش به نام کوری سفت و سخت پیش می‌رود و وارد یک رابطه‌ غیرقانونی می شود که منجر به بارداری ناخواسته شده و همین مشکلاتش را دوچندان می‌کند…

مورچه خوار غول پیکر

مورچه خوارهای غول پیکر، دندان ندارند. از پوزه خود به عنوان دهان استفاده می‌کنند، زبانی بسیار دراز (نیم متر)، براق و چسبنده دارند، که با کمک این ویژگی می‌توانند ۳۵هزار حشره در روز بخورند.