مجله اینترنتی تحلیلک

یکشنبه/ 30 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
تکنیکال

تحلیل تکنیکال سهام فنوال – رشد ۱۸ درصدی از زمان آپدیت تحلیل

سهام فنوال و رشد ۱۸ درصدی

یکی دیگر از سهام هایی که توسط تیم تحلیلک معرفی شد به سود نشست. طبق تحلیل انجام شده و معرفی این سهم در محدوده قیمتی ۲۹۶۶ ریال اکنون سهام فنوال با رشد ۱۸ درصدی در محدوده ی قیمتی ۳۵۱۲ ریال قرار گرفته است.

سهام فنوال با شکستن سقف کانال و پشت سرگذاشتن مقاومت اول در محدوده قیمتی ۳۰۹۳ ریال، به سمت مقاومت دوم (۳۶۸۲ ریال) در حال حرکت است.

فنوالDaily 1سهام فنوال تا اینجا سود خوبی (۱۸ درصد) داشته است. در مورد ادامه دادن یا خارج شدن از این سهم با توجه به مدل معاملاتی خود می توانید تصمیم بگیرید.

تحلیل بنیادی:

همانطور که در گزارش ۱ ماهه منتشر شده از گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم مشاهده می کنید، درآمد سهام فنوال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

گروه کارخانه های تولیدی نورد آلمینیوم در دوره ۱ ماهه منتهی به ۹۸/۰۱/۳۱ از محل فروش محصولات خود مبلغ ۳۹,۳۰۰ میلیون ریال درآمد داشته است.

این شرکت براساس عملکرد ۱ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۹,۳۰۰ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲۴% رشد داشته است.

و نکته ی نهایی: برای یافتن انتهای اصلاح و یا شروع حرکت صعودی سهام مورد نظر در تحلیل تکنیکال باید منتظر تریگر و نشانه ی مناسبی باشید، این تریگر می تواند از الگوهای کندلیِ صعودی و یا سیگنال رشد دقیق در اندیکاتورها و اسیلاتورها (به عنوان مثال Stochastic و rsi و…) و یا عبور از سقف قبلی و شکست خط روند نزولی و حتی حجم و نوع معاملات و تابلوی سهم و….. که هر کدام از این روش ها بسته به نوع معامله و روش معاملاتیِ معامله گرها در تحلیل سهام انتخاب می شود.

مطالب ارسالی از تیم تحلیلک فقط جنبه تحلیلی دارد و سیگنالی برای خرید و فروش نیست.

امیدوارم تحلیل سهام فنوال برای شما دوستان سودمند باشد.

موفق و پر سود باشید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x