مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
بازی فکری دست چین برای کودکان

بازی فکری دست چین برای کودکان

در این دوران و حال و اوضاع کرونا که همچنان افرادی قرنطینه خود را حفظ کرده اند می توانید در خانه بمانید و برای سرگرم کردن کودکان خود با آنها بازی کنید. می توانید شما هم همراه فرزندانتان شوید تا کمتر احساس بی حوصلگی کنید. چه بازی هایی؟ با ما همراه باشید تا بازی های مختلف را بشناسید، مانند بازی فکری دست چین برای کودکان.

معرفی بازی فکری دست چین برای کودکان

در این دوران و حال و اوضاع می توانید برای سرگرم کردن کودکان خود با آنها بازی کنید. می توانید شما هم همراه فرزندانتان شوید تا کمتر احساس بی حوصلگی کنید. چه بازی هایی؟ با ما همراه باشید تا بازی های مختلف را بشناسید، مانند بازی دست چین برای کودکان.

بازی فکری دست چین برای کودکان

بیشتر بخوانید: بازی گردو شکستم برای کودکان / بازی تعادلی و هیجانی

معرفی بازی فکری دست چین برای کودکان

دست‌ چین بازی نام‌آشنایی در میان بازی‌های فکری است که جزو بازی‌های سرعتی دسته‌ بندی می‌شود و هیجان بالایی دارد. این بازی شامل ۲۰ عدد لیوان رنگی، ۲۴ عدد کارت بازی، ۱ عدد زنگ فلزی و دفترچه‌ راهنماست. هر کارت ترکیب رنگی مشخصی را نشان می‌دهد و بازیکنان باید در سریع‌ترین زمان همان ترکیب را با لیوان‌هایشان بسازند و زنگ را به صدا در بیاورند. اما دست‌ چین آن‌قدرها هم ساده نیست، چرا که بازیکنان را بر سر تیزبینی و سرعت‌ عمل‌شان به چالش می‌کشد.

دست چین1

رده سنی

این بازی برای ۵ سال به بالا مناسب است.

تعداد بازیکنان/ نوع بازی

جمعی (۲ تا ۴ نفر).

بازی فکری دست چین برای کودکان

اهداف بازی فکری دست چین

همان‌طور که از اسمش پیداست، هدف بازی دست‌ چین پرورش هماهنگی چشم و دست یا بهتر بگوییم تقویت مهارت‌های دست‌ورزی است. کودک برای ساخت درست ترکیب رنگی کارت‌ها به دقت بالایی نیاز دارد و مجبور است که حداکثر تمرکزش را برای برد جمع کند. این بازی رقابتی، ضمن آموزش مهارت‌های ارتباطی، حافظه‌ دیداری و مهارت تطبیق را هم به کودک می‌آموزد. ضمنا دست‌چین از نوع بازی‌های هم‌زمان است و کسی برای نوبتش منتظر نمی‌ماند. یعنی همه بازیکنان هم‌زمان با هم در بازی شرکت دارند و همین کودک را در معرض رقابت‌های هیجانی و تمرین تسلط بر خود قرار می‌دهد.

دست چین4

امیدواریم از این مطلب که به معرفی بازی فکری دست چین برای کودکان اختصاص داشت، لذت برده باشید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x