مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
فیلم مکس دیوانه جاده خشم - Mad Max Fury Road

معرفی فیلم مکس دیوانه: جاده خشم ۲۰۱۵ ( Mad Max: Fury Road )

داستان فیلم مکس دیوانه: جاده خشم ( Mad Max: Fury Road ) در آینده اتفاق می افتد. جایی که منابع طبیعی در حال نابودی است و زمین در حال تبدیل شدن به بیابانی بی انتهاست که نسل بشر را به ورطه نابودی می کشاند.

معرفی فیلم مکس دیوانه: جاده خشم ( Mad Max: Fury Road )

نمرات

IMDb: 8.1

Rotten Tomatoes: 97%

Metacritic: 90%

عوامل

کارگردان: George Miller

نویسنده: George Miller , Brendan McCarthy

بازیگران: Charlize Theron, Tom Hardy, Nicholas Hoult,…

جوایز

فیلم Mad Max: Fury Road جوایز بسیاری به دست آورده است که از جمله آنها می توان به اسکار بهترین تدوین، اسکار بهترین طراحی لباس، اسکار بهترین صداگذاری اشاره کرد. همچنین این فیلم در بسیاری از بخش های دیگر نامزد دریافت جایزه شده است.

معرفی فیلم مکس دیوانه: جاده خشم

سری فیلم های «مکس دیوانه» از جذاب ترین آثار اکشن دهه هشتاد میلادی بودند که مل گیبسون را هم به سینما معرفی کردند. اما پس از ساخت چند دنباله برای این اثر توسط جورج میلر در دهه هشتاد، «مکس دیوانه» به انتهای خط رسید و علی رغم درخواست طرفداران این سری برای بازگشت «مکس دیوانه» به سینما، میلر حاضر به بازسازی نسخه ای دیگر پس از آخرین قسمت آن به نام « Mad Max Beyond Thunderdome » نشد.

بعد از گذشت ۳۰ سال از ساخت آخرین قسمت «مکس دیوانه»، خود جورج میلر به سینما بازگشته و این بازگشت همراه با ساخت یک بازسازی از سری فیلم های محبوبش یعنی «مکس دیوانه» همراه بوده است. با این تفاوت که در نسخه جدید تام هاردی جایگزین مل گیبسون شده است.

داستان فیلم مکس دیوانه: جاده خشم در آینده اتفاق می افتد. جایی که منابع طبیعی در حال نابودی است و زمین در حال تبدیل شدن به بیابانی بی انتهاست که نسل بشر را به ورطه نابودی می کشاند. در این دوران، هرج و مرج به اوج خود رسیده و گروه های وحشی حکمفرمای منطقه شده اند.

مکس با بازی تام هاردی یکی از قربانیان وحشی گری این افراد است که پس از از دست دادن خانواده اش توسط گروهی موسوم به «پسران جنگ» دستگیر شده است. گروهی که به رهبری پادشاه جوئی اداره می شود.

مکس پس از دستگیری به عنوان بانک خون برای یکی از اعضای گروه بچه های جنگ به نام نوکس تعیین می شود و به نظر می رسد که سرنوشت تلخی در انتظارش باشد. اما با طغیان زنی به نام فیریوسا با بازی چارلیز ترون و به همراه بردن پنج همسر جوئی با خود، باعث می شود جوئی ارتش خود را در پی فیریوسا بفرستد. پس از یک تعقیب و گریز، مکس که به همراه گروه بود، موفق به فرار می شود و…

تصاویر و تریلر فیلم مکس دیوانه: جاده خشم ( Mad Max: Fury Road )

 

 

معرفی فیلم های دیگری از تام هاردی

 

امیدواریم از تماشای فیلم مکس دیوانه: جاده خشم ( Mad Max: Fury Road ) لذت ببرید و برای دیدن معرفی سایر فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x