مجله اینترنتی تحلیلک

چهارشنبه/ 5 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
پرطرفدارترین مدل بنز C کلاس

پرطرفدارترین مدل بنز رونمایی شد

کلاس C مرسدس بنز پرطرفدارترین مدل بنز است. مرسدس بنز نسل جدیدی از کلاس C را معرفی کرده است. این مدل کارخانه که ششمین نسل از سدان پرطرفدار شرکت است، اولین مدلی است که تنها با قوای محرکه هیبریدی روانه بازار می‌شود.

پرطرفدارترین مدل بنز رونمایی شد

در این مقاله قصد داریم به معرفی پرطرفدارترین مدل بنز بپردازیم. مرسدس بنز جهت محبوب نگه‌داشتن این خودرو تمهیداتی اندیشیده است که برای خودروسازان داخلی می‌تواند بسیار مفید باشد. با تحلیلک همراه باشید…

پرطرفدارترین مدل بنز سی کلاس C

با اولین مدل مرسدس بنز با نیروی محرکه هیبریدی آشنا شوید.

کلاس C مرسدس بنز پرطرفدارترین مدل بنز است. مرسدس بنز نسل جدیدی از کلاس C را معرفی کرده است. این مدل کارخانه که ششمین نسل از سدان پرطرفدار شرکت است، اولین مدلی است که تنها با قوای محرکه هیبریدی روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بنتلی کنتیننتال جی تی اسپید ۲۰۲۱

 سری C پرطرفدارترین مدل بنز است.

مرسدس بنز اولین نسل از کلاس C را در سال ۱۹۸۲ معرفی کرد. نکته جالب توجه این است که مرسدس تا به حال ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه از این کلاس را فروخته است. در ده سال گذشته بنز کلاس C پرفروش‌ترین محصول این شرکت آلمانی بوده است. به همین دلیل کلاس C را پرطرفدارترین مدل بنز می‌گوییم.

مرسدس بنز کلاس C

مرسدس بنز کلاس C از فن‌آوری‌های کلاس S استفاده کرده است.

بی ام و سری ۳ مهمترین رقیب بنز کلاس C است. با این حال به دلیل رشد و محبوبیت ماشین‌های الکتریکی و شاسی بلند، فروش بنز کلاس C مشکل‌تر شده است.

مرسدس بنز برای حل این مشکل و جهت جذاب نگه‌داشتن کلاس C مدل جدید آن را اسپرت‌تر طراحی کرده است. علاوه بر آن فن‌آوری‌هایی از بنز کلاس S که لوکس‌ترین مدل مرسدس بنز است را به کلاس C اضافه کرده است. برای مثال از نمایشگر بزرگی که در سری S استفاده شده – البته با امکانات کمتر – در کلاس C نیز بهره گرفته است.

صفحه نمایش کلاس C

موتور کلاس cپرطرفدارترین مدل بنز موتور بنزینی ۴ سیلندر دارد.

کلاس C به عنوان پرطرفدارترین مدل بنز، دارای موتوری چهار سیلندر است. در تمام مدل‌های آن یک موتور الکتریکی ۲۰ اسب بخاری وجود دارد. این موتور الکتریکی باعث کاهش مصرف سوخت شده است. علاوه بر مصرف پایین‌تر، به چابک‌تر شدن ماشین نیز کمک کرده است.

مرسدس بنز به زودی تصمیم دارد یک مدل هیبرید – الکتریکی از کلاس C بسازد. این مدل می‌تواند تا ۱۰۰ کیلومتر با نیروی باتری کار کند. این مسافت برای بسیاری از امور روزانه کافی به نظر می‌رسد. برای طی مسافت‌های بیشتر، راننده می‌تواند از موتور بنزینی بهره بگیرد. این مدل احتمالا بعد از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز کلاس C پرطرفدارترین مدل بنز

پرطرفدارترین مدل بنز علاوه بر آلمان در دو کارخانه دیگر مرسدس بنز که در چین و آفریقای جنوبی است نیز تولید خواهد شد. پیش‌فروش مرسدس بنز کلاس C با قیمت حدود ۵۰ هزار دلار آغاز شده است. اولین ماشین قرار است در تابستان به مشتریان تحویل داده شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت کافی را برده باشید. با ارسال نظر ما را در بهبود کیفیت این سری مقالات یاری رسانید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x