مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 10 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی کتاب راز فال ورق نوشته یوستین گردر

معرفی کتاب راز فال ورق نوشته یوستین گردر

داستان کتاب راز فال ورق در مورد پدر و پسری است که سال ها پیش مادر پسر آنها را ترک کرده و مدتی است که خبری از او ندارند تا یک روز در یک مجله مُد، خبری از او پیدا می کنند.

معرفی کتاب راز فال ورق یوستین گردر

درباره نویسنده کتاب راز فال ورق

معرفی کتاب راز فال ورق نوشته یوستین گردر
معرفی کتاب راز فال ورق یوستین گردر

یوستین گوردر یا یوستین گردر نام نویسنده خلاق کتاب «راز فال ورق» است. این نویسنده نروژی در اصل معلم پر دغدغه‌ای بود که سال‌های زیادی از عمر خود را به تدریس درس فلسفه و تاریخ عقاید اختصاص داده است.

یوستین گوردر در رشته فلسفه، الهیات و ادبیات از دانشگاه اسلو فارغ‌التحصیل شد و سپس به‌ مدت ده‌ سال به‌ تدریس «تاریخ عقاید» در دبیرستان‌ها پرداخت. او در حال‌ حاضر به‌عنوان نویسندهٔ آزاد در کنار همسر و دو پسرش در اسلو زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب «دنیای سوفی» نوشته یوستین گردر

معرفی کتاب راز فال ورق یوستین گردر

معرفی کتاب راز فال ورق نوشته یوستین گردر
کتاب راز فال ورق یوستین گردر

درباره کتاب راز فال ورق یوستین گردر

داستان در مورد پدر و پسری است که سال ها پیش مادر پسر آنها را ترک کرده و مدتی است که خبری از او ندارند تا یک روز در یک مجله مُد، خبری از او پیدا می کنند.

پدر و پسر با ماشین خود به یک سفر زمینی در طول اروپا می روند تا مادر پسر را پیدا کنند و به خانه بیاورند.

در طول سفر پسربچه که هانس توماس نام دارد به یک کوتوله برخورد می کند و یک ذره بین از او دریافت می کند و کمی بعد در یک نانوایی کلوچه هایی به او داده می شود که درون یکی از کلوچه ها کتابی کوچک پیدا می کند و روایت اصلی داستان از اینجا شروع می شود.

هانس توماس با ذره بینش شروع به خواندن کتاب کلوچه ای می کند که چگونه ملوانی بازمانده از یک کشتی به یک جزیره نجات پیدا می کند. یک جزیره عجیب و جادویی و او در آنجا تنهاست و سال ها آنجا فقط با ورق ها تنها بود و به ورق ها شخصیت داد تا یک روز آنها وجود پیدا کردند؛ همه ورق ها و آخر از همه جوکر وجودیت پیدا کرد و…

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب بازار خودفروشی نوشته ویلیام تکری

برشی از کتاب راز فال ورق یوستین گردر

پدر گفت: شاید با یک مریخی برخورد نکنی، اما به احتمال زیاد روزی با خودت برخورد خواهی کرد. روزی که این اتفاق بیفتد نیز احتمالا از ترس جیغ کوتاهی خواهی کشید و چنین واکنشی کاملا درست است چون این قضیه که تو درک کنی یک موجود زنده ساکن در یک سیاره، بر جزیره ای کوچک در کاینات هستی، هر روز برایت اتفاق نمی افتد.

 

امیدواریم از مطالعه کتاب راز فال ورق نوشته یوستین گردر لذت ببرید و برای مطالعه سایر کتاب ها به بخش معرفی کتاب مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x