مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
6 نکته برای آرام کردن شوهران خشمگین

۶ نکته برای آرام کردن همسر عصبانی

رفتار با همسر عصبانی کار چندان ساده ای نیست به خصوص زمانی که قصد آرام کردن او را داشته باشید. خشم مردان اغلب اوقات همسرانشان را تهدید می کند از همین رو زنان همواره باید با روش هایی مناسب آشنا باشند تا بتوانند در این مواقع استفاده کنند.

«۶ نکته برای آرام کردن همسر عصبانی»

اغلب مردان برحسب برخی از ویژگی های شخصیتی عادت کرده اند که هنگام عصبانیت یا ناراحتی خشم خود را برون ریزی کنند. رفتار با شوهر بداخلاق، کار ساده ای نیست به خصوص زمانی که قصد آرام کردن او را داشته باشید.

خشمی که از طرف مردان سر می زند اغلب اوقات همسرانشان را مورد هدف قرار می دهد، از همین رو یکی از دغدغه های اصلی زنان پیدا کردن روش هایی مناسب و کارآمد است تا بتوانند در چنین مواقعی همسرانشان را آرام کنند.

با ما باشید؛ ۶ نکته برای آرام کردن همسر عصبانی

6 نکته برای آرام کردن شوهران خشمگین
«۶ نکته برای آرام کردن همسر عصبانی»

بیشتر بخوانید: ۱۰ توصیه زناشویی از ۱۰ کتاب برتر دنیا

۶ نکته برای آرام کردن همسر عصبانی

علت عصبانیت را فوراً پیدا کنید.
زمانی‌ هایی که به طور ناگهانی با عصبانیت همسرتان مواجه می‌شوید سعی کنید علت آن را پیدا کنید.
گاهی رفتار عصبی همسرتان ممکن است دلیلی خارج از خانه و رابطه زناشویی داشته باشد بنابراین بهتر است زن یا شوهر از علت عصبانیت همسرشان آگاهی پیدا کنند.

از ایجاد شرایط و موقعیتی که باعث عصبانیت همسرتان می شود پرهیز کنید.
اگر فکر می‌کنید که مسئله خاصی باعث عصبانیت همسرتان می‌شود، از طرح آن موضوعات اجتناب کنید و اجازه ندهید همسرتان درگیر خشم گردد.

بیشتر بخوانید: ۴ نکته برای همسر بی اعتماد

عصبانیت و خشم او را تشدید نکنید.
عصبانیت مردان اغلب به آسیب‌ های فیزیکی و عاطفی می‌انجامد. برای جلوگیری از این آسیب ها با شوهرتان لجبازی نکنید. در عوض سعی کنید راه‌ هایی برای درک و حمایت او بیابید.

تا زمانی که همسرتان آرام شود سکوت کنید.
برای ابراز ناراحتی بابت خشم او صبر کنید تا آرام شود و سپس در مورد رفتار نامعقولش با او صحبت کنید. مطمئن باشید در این زمان او نسبت به رفتارش ابراز شرمندگی خواهد کرد.

احساسات همسرتان را درک کنید.
به همسرتان بیان کنید که عصبانیت او را درک می کنید. این بیان به فرد عصبانی اطمینان می‌دهد که همسرش درک مناسبی از او داشته و موضوع بزودی حل می‌شود. وقتی همسر بداند هنگام تنش فکری تنها نیست احساس آرامش بیشتری می‌کند.

بیشتر بخوانید: خیانت همسر و انواع آن (قسمت اول)

همیشه با همسرتان رابطه صمیمی داشته باشید.
طوری رفتار کنید که همسرتان با شما احساس راحتی کند. شما می‌توانید انفجار خشم همسرتان را با برقراری ارتباطی درست با وی، خنثی کنید.

 

* اگر متوجه شده‌اید که شوهرتان بیش از اندازه عصبانی می‌شود، می‌توانید از یک روانشناس کمک بگیرید. از او بخواهید که خود را متعهد به انجام برنامه‌ های مدیریت خشم نماید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x