مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.

انیمیشن من نفرت‌ انگیز ۳ (۳ Despicable Me)

من نفرت‌انگیز ۳ (2017-Despicable Me 3)  یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر کمدی محصول آمریکا است، که توسط شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت برای یونیورسال استودیوز ساخته شده‌است. این سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های من نفرت‌انگیز به شمار می‌رود و دنبالهٔ انیمیشن من نفرت‌انگیز ۲ (۲۰۱۳) است.

انیمیشن من نفرت‌ انگیز ۳ (۳ Despicable Me)

نمرات

IMDb: 6.3

Rotten Tomatoes: %59

Metacritic: %49

عوامل

کارگردان: Kyle Balda, Pierre Coffin

نویسندگان: Cinco Paul, Ken Daurio

صداپیشه گان: …, Steve Carell, Kristen Wiig, Trey Parker

 

درباره انیمیشن

در این داستان گرو (استیو کارل) پس از اخراج از لیگ ضد شرور (به دلیل ناکامی در شکست دادن آخرین آدم بد برای تهدید بشریت)، خود را در بحران بزرگتری می یابد. یک غریبه مرموز به گرو از برادر دوقلوی گمشده اش خبر می دهد و به او می گوید که برادرش به شدت مشتاق دیدن اوست. پس از پیدا کردن برادرش و فهمیدن اینکه پدرش هم یک شرور حرفه ای بوده، گرو که اکنون یک پدر است و همچنین در گذشته یک ابرشرور سابق بوده، این حس را پیدا می کند که چقدر خوب بودن بد است و یا به روایتی بد(شرور) بودن را بیشتر دوست دارد.

من نفرت‌انگیز ۳ (۲۰۱۷-Despicable Me 3) یک پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در ژانر کمدی محصول آمریکا است که برای یونیورسال استودیوز ساخته شده‌است. این سومین قسمت از مجموعه انیمیشن-فیلم‌های من نفرت‌انگیز به شمار می‌رود و دنبالهٔ انیمیشن من نفرت‌انگیز ۲ (۲۰۱۳) است. این فیلم به کارگردانی پیر کافین و کایل بلدا و نویسندگی سینکو پل و کن دوریو است.

من نفرت‌انگیز ۳ در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۷ در طی جشنواره بین‌المللی فیلم-انیمیشن عرضه شد و سپس در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ توسط یونیورسال استودیوز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم نقدهایی متداول را دریافت کرد؛ فیلم با بودجه ای ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده اما به طرز عجیبی بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد که یک موفقیت تجاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود. من نفرت‌انگیز ۳ سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ است.

 

تصاویر و تریلر انیمیشن من نفرت‌ انگیز ۳ (۳ Despicable Me)

 

امیدواریم از دیدن انیمیشن جذاب من نفرت‌ انگیز ۳ (۳ Despicable Me) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها و انیمیشن ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x