مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 31 فروردین / 1403
Search
Close this search box.

اگر این مطلب را بخوانید به زودی ثروتمند می شوید!

هوش مالی زنان  ثروتمند از شما می خواهد تا به این نکته توجه کنید که عاقلانه ترین راه نگه داری پول هایی که در هر مرحله پس انداز می کنید، سرمایه گذاری است.

هوش مالی زنان ثروتمند

اگر این مطلب را بخوانید به زودی ثروتمند می شوید!

هوش مالی زنان به شما پیشنهاد می کند تمام خرج های خود را، ثبت کنید. این کار را به مدت یک ماه انجام بدهید (در این یک ماه عادت های خرج کردنتان را عوض نکنید و مثل همیشه خرج کنید.) با این روش می توانید خرج های بیهوده و غیرضروری را شناسایی کنید و در ماه های بعدی این هزینه ها را به پس اندازتان اضافه کنید. (افزایش هوش مالی زنان)

درست است که در نظر اول این فکر به ذهن تان خطور می کند که با این مبالغ کم، پولی جمع نمی شود ولی باور کنید رسیدن به ثروت بیشتر از هر چیزی به این بستگی دارد که، چقدر امنیت مالی برایتان مهم است و آینده ی مالی به عنوان یکی از اولویت های زندگی تان محسوب می شود یا خیر!

پس از آنکه توانستید جلوی خرج کردن های اضافی را بگیرید و از هدر رفتن پول هایتان جلوگیری کنید مطمئن باشید که مهم ترین گام در جهت رشد هوش مالی خود را برداشته اید و حالا باید شروع به برنامه ریزی برای رسیدن به امنیت مالی در آینده بکنید.

برای این کار باید پول های خودتان را به سه قسمت تقسیم کنید:

قسمتی را برای محافظت از خودتان و خانواده تان در برابر حوادث غیر منتظره مانند بیماری، از دست دادن شغل و … کنار بگذارید. سعی کنید به اندازه خرج زندگی ۶ ماه تان در این حساب پول جمع کنید و آن را در جایی سرمایه گذاری کنید که سود به آن تعلق بگیرد. داشتن بیمه ی خدمات درمانی یک ضرورت اساسی در این مرحله است.

قسمت دیگر برای فصل بازنشستگی زندگیتان است تا از آینده شما و دوران کهولت مراقبت کند که البته قسمت خیلی مهمی است. پولی که برای این مرحله کنار می گذارید باید حداکثر مقداری باشد که می توانید به این حساب پول واریز کنید.

و قسمت آخر به گزینه دست یابی به آرزوها و هدف هایی که در زندگی دارید، تعلق دارد. آرزوهایتان را به ترتیب اولویت دسته بندی کنید و برای رسیدن به آن ها و فراهم کردن هزینه های آن ها زمان بندی کنید.

اگر برای هر مرحله طبق اصول و قاعده پول کنار بگذارید، زندگی مالی خوبی خواهید داشت.

هوش مالی زنان  ثروتمند از شما می خواهد تا به این نکته توجه کنید که عاقلانه ترین راه نگه داری پول هایی که در هر مرحله پس انداز می کنید، سرمایه گذاری است. اگر خودتان بتوانید در زمینه ی سرمایه گذاری مهارت کسب کنید که اتفاق بسیار خوبی بوده و خودتان امور سرمایه گذاری تان را در دست می گیرید. در غیر این صورت حتما با افراد دارای صلاحیت مشورت کنید و در کنار آن به دنبال افزایش اطلاعات و هوش مالی خود باشید.

بزرگترین اشتباهی که می توانید مرتکب شوید این است که سرمایه گذار نشوید!

با ما همراه باشید…

مجله اینترنتی تحلیلک

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x