مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی ( The Pursuit Of Happiness )

معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی ۲۰۰۶ ( The Pursuit Of Happiness )

معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی ( The Pursuit Of Happiness ) ... داستان الهام بخش و تاثیرگذار یک کارآفرین است که بیش از یک سال بی خانمان بوده و بعد خود را به قله موفقیت می رساند. هیچ چیز ساده به دست نمی آید. هر فرد برای رسیدن به خواسته اش تلاش می کند تا بتواند روی پاهای خود بایستد.

معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی ( The Pursuit Of Happiness )

نمرات

IMDb: 8

Rotten Tomatoes: 67%

Metacritic: 64%

عوامل

کارگردان: Gabriele Muccino

نویسنده: Steven Conrad

بازیگران: Will Smith, Jaden Smith, Thandie Newton,…

معرفی فیلم در جستجوی خوشبختی

فیلم در جستجوی خوشبختی داستان واقعی کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه لیندا و پسر کوچکش کریستوفر در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند.

وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد، صاحبخانه‌اش بیرونش کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تأمین کند، دچار مشکل شده است. کریس سعی می‌کند در شرکتی استخدام شود و از سویی باید کریستوفر را حفظ کند. مبارزه سختی برای زندگی کردن پیش روی کریس قرار دارد.

فیلم در جستجوی خوشبختی داستان الهام بخش و تاثیرگذار یک کارآفرین است که بیش از یک سال بی خانمان بوده و بعد خود را به قله موفقیت می رساند. هیچ چیز ساده به دست نمی آید. هر فرد برای رسیدن به خواسته اش تلاش می کند تا بتواند روی پاهای خود بایستد.

تصاویر و تریلر فیلم

 

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم در جستجوی خوشبختی ( The Pursuit Of Happiness ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x