مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 8 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
معرفی فیلم نبرد دو جنس ( Battle of the Sexes )

معرفی فیلم نبرد دو جنس ۲۰۱۷ ( Battle of the Sexes )

معرفی فیلم نبرد دو جنس ( Battle of the Sexes ) ... داستان فیلم از زمانی شروع می شود که برای مسابقات جهانی تنیس جوایزی در نظر گرفته شده که به این ترتیب است: برای قهرمان بخش مردان 12 هزار دلار و برای برنده بخش زنان 1500 دلار مقرر شده است.

معرفی فیلم نبرد دو جنس ( Battle of the Sexes )

نمرات

IMDb: 6.7

Rotten Tomatoes: 85%

عوامل

کارگردان: Valerie Faris, Jonathan Dayton

نویسنده: Simon Beaufoy

بازیگران: Emma Stone, Steve Carell, Elisabeth Shue,…

معرفی فیلم نبرد دو جنس

نبرد دو جنس یا همان Battle of Sexes در زبان انگلیسی برای بازی های تنیسی به کار برده می شود که بین دو جنس مخالف برگزار می شود.

داستان فیلم از زمانی شروع می شود که برای مسابقات جهانی تنیس جوایزی در نظر گرفته شده که به این ترتیب است: برای قهرمان بخش مردان ۱۲ هزار دلار و برای برنده بخش زنان ۱۵۰۰ دلار مقرر شده است.

این اختلاف هشت برابری باعث اعتراض بیلی جین به عنوان قهرمان تنیس زنان شده و با تحریم کردن مسابقات فدراسیون، آن را به جهانیان اعلام می‌کند.

بیلی جین بعد از آن با بیشتر تنیسورهای زن صحبت می کند تا یک مسابقه دیگر و در منطقه ای دیگر به صورت مستقل برگزار کنند و با رسانه ها نیز برای تبلیغ مسابقات تعامل خوبی برقرار می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۱

از طرف دیگر،‌ بابی ریگز مردسالار در فیلم حضور دارد که اصرار دارد مردان جنس برتر هستند. بابی در گذشته چندباری به مقام قهرمانی در مسابقات تنیس دست یافته ولی حالا با اعتیادش به قمار‌بازی، تبدیل به یک ورشکسته شده و همسر ثروتمندش هم دیگر نمی تواند او را تحمل کند.

ریگز با شرط بندی ۱۰۰ هزار دلاری سر بردن تنیسور زن مشهور دنیا او را به یک چالش و در حقیقت یک مبارزه دعوت می کند تا نخست وضعیت مالی اش سر و سامان بگیرد و بتواند بدهی‌های خود را بدون کمک همسرش صاف کند، دوم به همه ثابت کند که مردان جنس برتر هستند.

تصاویر فیلم Battle of the Sexes

 

امیدواریم از تماشای فیلم نبرد دو جنس ( Battle of the Sexes ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x