مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
فیلم توریست - the tourist

معرفی فیلم توریست ۲۰۱۰ ( The Tourist )

فیلم توریست ( The Tourist ) در شهر پاریس آغاز می شود. در ابتدا می بینیم که پلیس و ماموران انتظامی فرانسه پیگیر «الیس کلیفتون وارد» با بازی آنجلینا جولی هستند.

معرفی فیلم توریست ( The Tourist )

نمرات

IMDb: 6

Rotten Tomatoes: 20%

Metacritic: 37%

عوامل فیلم

کارگردان: Florian Henckel von Donnersmarck

نویسنده: Florian Henckel von Donnersmarck, Christopher McQuarrie

بازیگران: Angelina Jolie, Johnny Depp, Paul Bettany,…

معرفی فیلم توریست

فیلم توریست در شهر پاریس آغاز می شود. در ابتدا می بینیم که پلیس و ماموران انتظامی فرانسه پیگیر «الیس کلیفتون وارد» با بازی آنجلینا جولی هستند. شاید این شخصیت به نظر تماشاگر خطرناک نمی رسد اما پلیس فرانسه، اینترپل ایتالیا و حتی اسکاتلندیارد به دنبال او هستند و دلیل اصلی این توجه و تعقیب و گریزها «الکساندر پیرس» دوست پسر «الیس»، نابغه مسایل مالی است که به خاطر حیله گری های مالیاتی و ضد و نقیض گویی در بیش از ١۴ کشور مختلف تحت تعقیب است.

هیچکس الکساندر را ندیده و نمی داند که او چه شکل و شمایلی دارد به همین دلیل او تصمیم می گیرد تا به روشی پلیس را به بیراهه بکشد تا نهایتا از تعقیب او صرف نظر کنند. الکساندر از الیس می خواهد تا با پیدا کردن مردی به شکل و شمایل او در ترن سریع السیری به مقصد ونیز پلیس را متقاعد کند که این مرد معمولی همان شخص مورد نظر آن هاست.

تصاویر و تریلر فیلم

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم توریست ( The Tourist ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x