مجله اینترنتی تحلیلک

سه شنبه/ 29 اسفند / 1402
Search
Close this search box.
معرفی فیلم جادوگرها ( The Witches )

معرفی فیلم جادوگرها ۲۰۲۰ ( The Witches )

فیلم جادوگرها ( The Witches ) داستان دوست‌ داشتنی و سراسر طنز تاریک یک پسر یتیم جوان با بازی جزیر کدیم برونو را حکایت می‌کند که در اواخر سال ۱۹۶۷ بعد از فوت پدر و مادرش، پیش مادربزرگ دوست‌داشتنی خود با بازی اکتاویا اسپنسر می‌رود تا با او زندگی کند.

معرفی فیلم جادوگرها ( The Witches )

نمرات

IMDb: 5.3

Rotten Tomatoes: 49%

Metacritic: 47%

عوامل

کارگردان: Robert Zemeckis

نویسنده: Robert Zemeckis, Guillermo del Toro, Kenya Barris

بازیگران: Anne Hathaway, Octavia Spencer, Stanley Tucci

معرفی فیلم جادوگرها

فیلم جادوگرها یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، اسرارآمیز، فانتزی، ترسناک، کمدی و خانوادگی شرکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) است که به‌ دست کارگردان نام آشنای سینمای جهان یعنی رابرت زمکیس که ساخت فیلم های Back to the Future، فیلم Forrest Gump، فیلم Welcome to Marwen، فیلم The Walk، فیلم Flight، فیلم cast away و غیره را در رزومه کاری خود دارد، ساخته شده است.

فیلم The Witches در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در سرویس استریم HBO Max و در ایالات متحده به نمایش درآمد. از طرف دیگر در تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان) در برخی از سینماهای خاص و انتخاب شده، این اثر روی پرده نقره‌ای به نمایش در آمد.

این فیلم داستان دوست‌ داشتنی و سراسر طنز تاریک یک پسر یتیم جوان با بازی جزیر کدیم برونو را حکایت می‌کند که در اواخر سال ۱۹۶۷ بعد از فوت پدر و مادرش، پیش مادربزرگ دوست‌داشتنی خود با بازی اکتاویا اسپنسر می‌رود تا با او زندگی کند؛ مادربزرگی که در شهر روستایی دموپولیس در آلاباما زندگی می‌کند.

این پسر و مادربزرگ با یک سری جادوگر که ظاهری فریبنده اما باطنی کاملا شیطانی دارند، رو به‌ رو می‌شوند. این مادربزرگ، قهرمان جوان ما را هوشمندانه به یک استراحتگاه مجلل ساحلی می‌برد تا او را در امان نگه دارد. متاسفانه، جادوگرها درست در همان زمان سر می‌رسند و جادوگر اعظم دنیا با بازی ان هتوی هم در میان آن‌ها حضور دارد. جادوگر اعظم این جادوگران را از سرتاسر دنیا جمع‌آوری کرده تا با هم نقشه‌های شیطانی او را عملی کنند.

تصاویر و تریلر فیلم

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم جادوگرها ( The Witches ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x