مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
جانگوی زنجیر گسسته - django unchained 1

معرفی فیلم جانگوی زنجیر گسسته ۲۰۱۲ ( Django Unchained )

جانگوی زنجیر گسسته ( Django Unchained ) یک فیلم جدی است که در آن درباره نحوه رفتار با سیاه پوستان در مناطق جنوبی آن دوران حرف های مهمی دارد و این نکات تلخ با صحنه های اکشن بسیاری همراه شده اند.

معرفی فیلم جانگوی زنجیر گسسته ( Django Unchained )

نمرات فیلم

IMDb: 8.4

Rotten Tomatoes: 87%

Metacritic: 81%

عوامل فیلم

کارگردان: Quentin Tarantino

نویسنده: Quentin Tarantino

بازیگران: Jamie Foxx, Christoph Waltz, Samuel L. Jackson, Leonardo DiCaprio

معرفی فیلم جانگوی زنجیر گسسته

تارانتینو با جانگوی زنجیر گسسته ( Django Unchained ) به سراغ ژانر وسترن رفته است و این فیلم علاوه بر وسترن ترکیبی از تم انتقام و تا حدودی کمدی است. تارانتینو عاشق غافلگیری های غیرمنتظره، مخصوصا از نوع ناگهانی و خشن آن است و در حال حاضر یکی از بهترین کارگردان هایی است که این صحنه های خشن، ضرب و شتم و قصابی را به لحظه های پرشور و نشاط تبدیل می کند. نمونه این ادعا در فیلم پالپ فیکشن نیز وجود دارد.

داستان جانگوی زنجیر گسسته در تگزاس و در سال ۱۸۵۸ شروع می شود. در ابتدا می بینیم یک برده غیرمسیحی به نام جانگو با بازی جیمی فاکس توسط یک جایزه بگیر و سابقا دندانپزشک به نام دکتر کینگ شولز با بازی کریستوف والتز خریداری می شود و چون شولز اعتقادی به برده داری ندارد، جانگو را آزاد می کند و آن ها باهم در کسب و کاری که شولز دارد شریک می شوند.

درکنار همدیگر زمستان پرسودی را تجربه می کنند و بعد از آن با هدف پیدا کردن همسر جانگو به می سی سی پی می روند و در آنجا با بهانه ای وارد مزرعه ای می شوند که همسر او در آن قرار دارد و میهمان کالوین کندی با بازی لئوناردو دی کاپریو ارباب خانه می شوند.

آن ها موفق می شوند تا همه را فریب دهند، اما استفن با بازی ساموئل ال جکسون برده شخصی کندی است که به محض اینکه جانگو را می بیند به وجود توطئه و نقشه ای شک می کند.

جانگوی زنجیر گسسته یک فیلم جدی است که در آن درباره نحوه رفتار با سیاه پوستان در مناطق جنوبی آن دوران حرف های مهمی دارد و این نکات تلخ با صحنه های اکشن بسیاری همراه شده اند.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم جانگوی زنجیر گسسته ( Django Unchained ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x