مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
Once Upon a Time In Hollywood ( روزی روزگاری در هالیوود )

معرفی فیلم روزی روزگاری در هالیوود ۲۰۱۹ ( Once Upon a Time In Hollywood )

داستان فیلم روزی روزگاری در هالیوود ( Once Upon a Time In Hollywood ) در سال 1969 روایت می شود و ما در این دوران با بازیگری افول کرده به نام ریک ( لئوناردو دی کاپریو ) مواجه هستیم که نه تنها در بازیگری بلکه در زندگی شخصی نیز فردی شکست خورده به حساب می آید.

معرفی فیلم روزی روزگاری در هالیوود ( Once Upon a Time In Hollywood )

نمرات فیلم

IMDb: 7.9

Rotten Tomatoes: 85%

عوامل فیلم

کارگردان: Quentin Tarantino

نویسنده: Quentin Tarantino

بازیگران: Al Pacino, Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Margot Robbie,…

معرفی فیلم روزی روزگاری در هالیوود

داستان فیلم روزی روزگاری در هالیوود در سال ۱۹۶۹ روایت می شود و ما در این دوران با بازیگری افول کرده به نام ریک ( لئوناردو دی کاپریو ) مواجه هستیم که نه تنها در بازیگری بلکه در زندگی شخصی نیز فردی شکست خورده به حساب می آید.

صمیمی ترین دوست او به نام کلیف ( برد پیت ) که از لحاظ شخصیتی با خود ریک تفاوت های زیادی دارد تقریباً تنها انسان ارزشمند باقی مانده در زندگی ریک است و علاوه بر دوستی با ریک، بدلکار او نیز محسوب می شود و در پروژه های سینمایی در کنار اوست. اما پس از اینکه برنامه تلویزیونی ریک کنسل می شود وضعیت برای او و کلیف بغرنج تر می شود تا اینکه ماروین ( آل پاچینو ) از راه می رسد و برای ریک یک برنامه وسترن آمریکایی در تلویزیون مهیا می کند تا او سقوط را تجربه نکند.

این در حالی است که ریک خانه ای هم در همسایگی رومن پولانسکی و شارون تیت ( مارگوت رابی ) خریداری کرده است.

روزی روزگاری در هالیوود به خوبی توانسته از فرآیند ستاره سازی در هالیوود انتقاد کرده و تصاویری از قهرمانان پوشالی ترسیم نماید که در مقابل دوربین بی همتا محسوب می شوند اما خارج از کادر، انسانهای اغلب شکست خورده ای محسوب می شوند که در پی راهی برای فرار از مشکلاتی هستند که نظام های استودیویی برای آنها بوجود می آورد.

تصاویر و تریلر فیلم روزی روزگاری در هالیوود ( Once Upon a Time In Hollywood )

 

 

امیدواریم از تماشای فیلم روزی روزگاری در هالیوود ( Once Upon a Time In Hollywood ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x