مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
فیلم سیرکل - the circle

معرفی فیلم سیرکل ۲۰۱۷ ( The Circle )

فیلم سیرکل ( The Circle ) درباره دختر جوانی به نام می است که موفق می شود شغلی در یک شرکت قدرتمند اینترنتی به نام سیرکل به دست آورد.

معرفی فیلم سیرکل ( The Circle )

نمرات فیلم

IMDb: 5.3

Metacritic: 43%

عوامل فیلم

کارگردان: James Ponsoldt

نویسنده: James Ponsoldt بر اساس رمان دایره

بازیگران: Tom Hanks, Emma Watson, Karen Gillan, John Boyega,…

معرفی فیلم سیرکل

فیلم سیرکل ( The Circle ) درباره دختر جوانی به نام می است که موفق می شود شغلی در یک شرکت قدرتمند اینترنتی به نام سیرکل به دست آورد. او به سرعت پله های ترقی را در این شرکت طی می کند و به کارمند نمونه ای تبدیل می شود که در معرفی جدیدترین دستاورد این شرکت نیز حضور فعالی خواهد داشت.

ورود این دختر جوان به این شرکت بزرگ هم‌زمان با معرفی جدیدترین گجت است که در واقع آن یک دوربین به اندازه یک تیله با ارتباط ماهواره‌ای بی‌سیم است که می‌تواند مخفیانه در هر نقطه‌ای از جهان نصب شود تا ۲۴ ساعته ویدیوهایی را بارگذاری کند و این وسیله را به‌عنوان وسیله ای که به نقض حقوق بشر در کشورهای سرکوب‌کننده پایان می‌دهد معرفی می‌کنند و با اطمینان می‌گویند: اگر اتفاقی بیفتد، ما آگاه خواهیم شد.

می این مسئله را برای اثبات خود به شمار می آورد و برای یک شفافیت کامل داوطلب می‌شود و لباس مخصوص دوربین را تمام‌روز می‌پوشد که این امکان را برای همه فراهم می‌کند تا زندگی‌اش را به‌صورت زنده تماشا کنند. پدر و مادر می هم قربانی این موقعیت می‌شوند.

می متوجه می شود که حضورش در این شرکت می تواند به معنای از دست رفتن آزادی شهروندی باشد و به همین دلیل مبارزه خود را برای نجات آزادی بشریت آغاز می کند.

تصاویر و تریلر فیلم

 

امیدواریم از تماشای فیلم سیرکل ( The Circle ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x