مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 6 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
شب بازی - game night

معرفی فیلم شب بازی ۲۰۱۸ ( Game Night )

داستان فیلم شب بازی ( Game Night ) با نحوه آشنایی آنی با بازی ریچل مک آدامز و مکس با بازی جیسون بیتمن در کافه‌ برگزارکننده بازی‌های گروهی شروع می‌شود.

معرفی فیلم شب بازی ( Game Night )

نمرات

IMDb: 6.9

Rotten Tomatoes: 84%

Metacritic: 66%

عوامل

کارگردان: John Francis Daley, Jonathan Goldstein

نویسنده: Mark Perez

بازیگران: Rachel McAdams, Jason Bateman, Jesse Plemons,…

معرفی فیلم شب بازی

فیلم Game Night به کارگردانی جان فرانسیس دیلی و جاناتاین گولد استاین، کمدی سیاهی در ژانر تریلر و معمایی و محصول سال ۲۰۱۸ است. طرح اصلی ساخته مارک پرز و پرداخته دو کارگردان است که پیش از این در فیلم‌هایی چون Spider-Man 2 Homecoming و Horrible Bosses سابقه همکاری با یکدیگر را داشته‌اند.

داستان فیلم شب بازی با نحوه آشنایی آنی با بازی ریچل مک آدامز و مکس با بازی جیسون بیتمن در کافه‌ برگزارکننده بازی‌های گروهی شروع می‌شود. آنی و مکس هر دو اهل رقابت‌ هستند و همیشه بازی‌های گروهی را جدی می‌گیرند. تا جایی که آن را به سنت هفتگی تبدیل کرده‌اند و یک روز از هفته را با دوستان خود به شب بازی اختصاص می‌دهند.

داستان پیش می رود تا اینکه برادر پولدار و جذاب مکس، بروکس بعد از مدت‌ها از راه می‌رسد و شب بازی را در خانه خودش ترتیب می‌دهد. اما بازی جدید آن‌ها بسیار جدی‌تر و خطرناک‌تر از آن است که فکر می‌کنند.

این فیلم یک کمدی نفس‌گیر جاده‌ای درباره شش آدم است که برای انجام یک بازی شبانه و خوردن آب جو کنار هم جمع شده‌اند و بازی‌ای را آغاز می‌کنند که یک شبیه‌سازی از یک موقعیت واقعی مرگ و زندگی است.

این فیلم سریع و خنده‌دار، سرشار از شخصیت‌های به یاد ماندنی و توانا در برقراری توازن میان خشونت و خنده به‌گونه‌ای که از هیچ یک از این دو دور نمی‌شود، است.

تصاویر و تریلر فیلم

 

بیشتر بخوانید

 

امیدواریم از تماشای فیلم شب بازی ( Game Night ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x