مجله اینترنتی تحلیلک

شنبه/ 1 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
darkest hour - تاریک ترین لحظات

معرفی فیلم تاریک ترین لحظات ۲۰۱۷ ( The Darkest Hour )

تاریک ترین لحظات ( The Darkest Hour ) اثر جنگی به شمار نمی رود و به جنگ و ویرانی های آن نمی پردازد. از این جهت مجموع اتفاقاتی که در داستان رخ می دهد به طور کامل در مورد زندگی سیاسی چرچیل در مقطع حساس جنگ جهانی دوم است.

معرفی فیلم تاریک ترین لحظات ( The Darkest Hour )

نمرات فیلم

IMDb: 7.4

Rotten Tomatoes: 85%

Metacritic: 75%

عوامل

کارگردان: Joe Wright

نویسنده: Anthony McCarten

بازیگران: Gary Oldman, Lily James, Kristin Scott Thomas,…

جوایز

فیلم تاریک ترین لحظات جوایز متعددی به دست آورده است که از جمله آن می توان به اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد و اسکار بهترین طراحی چهره و گریم نام برد.

معرفی فیلم تاریک ترین لحظات

فیلم  The Darkest Hour  در آغاز دوران جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۰ رخ می دهد. جایی که نویل چمبرلین از مقام نخست وزیری بریتانیا استعفا می دهد و وینستون چرچیل به جای او به مقام نخست وزیری می رسد. چرچیل فردی سرسخت و مرموز است و برخلاف سیاست های چمبرلین، خیال مماشات با آلمان و کوتاه آمدن و مصالحه را ندارد اما در این راه مخالفانی در پارلمان دارد که باید آنها را راضی به حمایت از سیاست هایش نماید.

تاریک ترین لحظات اثر جنگی به شمار نمی رود و به جنگ و ویرانی های آن نمی پردازد. از این جهت مجموع اتفاقاتی که در داستان رخ می دهد به طور کامل در مورد زندگی سیاسی چرچیل در مقطع حساس جنگ جهانی دوم است.

یکی از نکات مهم و مثبت فیلم و در واقع برگ برنده فیلم، حضور گری اولدمن در نقش وینستون چرچیل است که یکی از بهترین بازی های اولدمن در دوران بازیگری اش را رقم زده است. اولدمن که در نقش چرچیل غیرقابل شناسایی است، توانسته با تقلید کامل نحوه حرکت و بیان چرچیل، به تصویری دقیق از او در فیلم برسد و در نهایت موفق به دریافت جایزه اسکار هم شد.

تصاویر و تریلر فیلم تاریک ترین لحظات

 

امیدواریم از تماشای فیلم تاریک ترین لحظات ( The Darkest Hour ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x