مجله اینترنتی تحلیلک

پنجشنبه/ 9 فروردین / 1403
Search
Close this search box.
انواع نژاد سگ

دنیای سگ ها

انواع نژاد سگ

معرفی انواع نژاد سگ

امروزه بیش از ۳۴۰ نژاد سگ خالص شناخته شده در جهان وجود دارند که هرکدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. در این مطلب به معرفی نژادهای سگ می پردازیم.

سگ هاسکی و دنیای شگفت انگیز آن ها

بدن جمع و جور، پوشش با کیفیت، گوش‌های ایستاده و دم ضخیم و دایره‌ای شکل سگ هاسکی بلافاصله میراث شمالی این نژاد را نشان می‌دهد. هاسکی یک اسم کلی برای تعدادی از نژادها است که به عنوان سگ‌های سورتمه‌کش مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عکس سگ هاسکی جذاب و دیدنی

در این مطلب عکس سگ هاسکی را برای شما آورده ایم. هاسکی دارای ظاهری چشم نواز و استعدادهای هیجان‌انگیزی است، هاسکی‌ها سگ‌های قابل توجهی هستند و توانایی آن‌ها برای یادگیری حیرت آور است.

۱۰ نکته مهم در تربیت سگ هاسکی

در این مطلب به مبحث تربیت سگ هاسکی پرداخته ایم. اگر به فکر خرید یک هاسکی هستید، به متخصصین باتجربه مراجعه کنید، کتاب بخوانید، با صاحبان دیگر صحبت کنید، بعد از آن اگر مطمئن شدید شرایط نگهداری از این نژاد زیبا را دارید سرپرستی آن را به عهده بگیرید.

غذای توله سگ هاسکی

در غذای توله سگ هاسکی میزان غذای دریافتی سگ شما باید ارتباط مستقیمی با سن او، مقدار فعالیت و سوخت و سازش داشته باشد. میزان غذای یک سگ بزرگسال و فعال با یک سگ کوچک نباید به یک اندازه باشد.

انواع نژاد سگ هاسکی

انواع نژاد سگ هاسکی شامل هاسکی سیبریایی و هاسکی آلاسکایی است که نوع آلاسکایی هاسکی در اصل همان هاسکی سیبری است که در گذشته به آلاسکا برده شده و در طی زمان دچار تغییراتی شده است و در حال حاضر تفاوت‌هایی با نوع سیبریایی دارد.

مشخصات سگ هاسکی اصیل

از مشخصات سگ هاسکی اصیل می توان به این موارد اشاره کرد:‌ نژاد: سیبرین، آلاسکای، مالاموت، قد: ۵۱ تا ۶۰ سانتی‌متر، وزن: ۱۶ تا ۲۷ کیلوگرم، طول عمر: ۱۲ تا ۱۵ سال، اصالت: سیبری روسیه،‌ رنگ: سفید، سیاه، سیاه و سفید، خاکستری، خاکستری و سفید، خاکستری نقره‌ای، قرمز و سفید، شخصیت: دوستانه، باهوش، بازیگوش

اسم سگ ماده

در این مقاله، انتخاب‌های زیادی برای اسم سگ ماده به شما معرفی خواهیم کرد که از جمله محبوب‌ترین اسامی هستند. بدون استثنا یکی از این اسامی معرفی شده، با نژاد و نوع سگ شما همخوانی خواهد داشت.

اسم سگ نر

گرفتن یک سگ جدید بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است، اما یک مشکل وجود دارد که صاحبان سگ ها همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنند؛ انتخاب نام مناسب و کامل.

عکس سگ سرابی

عکس سگ سرابی / بیش از ۱۵ عکس جذاب

در این مطلب به عکس سگ سرابی پرداختیم. سر بزرگ، پنجه‌های قدرتمند، پاهای قوی و فک بزرگی که این سگ دارد، باعث شده این نژاد به یکی از خطرناک ترین نژادهای سگ در ایران تبدیل شود.