مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
bird box - جعبه پرنده

معرفی فیلم جعبه پرنده ۲۰۱۸ ( Bird Box )

فیلم جعبه پرنده ( Bird Box ) در آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن موجوداتی وجود دارند که وقتی به آن‌ها نگاه می کنید، در لحظه و بدون فوت وقت تصمیم به کشتن خودتان می‌گیرید.

معرفی فیلم جعبه پرنده ( Bird Box )

نمرات فیلم

IMDb: 6.6

Rotten Tomatoes: 63%

Metacritic: 51%

عوامل فیلم

کارگردان: Susanne Bier

نویسنده: josh malerman

بازیگران: Sandra Bullock, Trevante Rhodes, Sarah Paulson, John Malkovich,…

معرفی فیلم جعبه پرنده

داستان فیلم جعبه پرنده ( Bird Box ) در آخرالزمانی روایت می‌شود که در آن موجوداتی وجود دارند که وقتی به آن‌ها نگاه می کنید، در لحظه و بدون فوت وقت تصمیم به کشتن خودتان می‌گیرید و در کمتر از چند ثانیه، بدون احساس کردن هرگونه درد یا حتی درگیر شدن با هر تفکری، به ساده‌ترین شکل ممکن زندگی‌تان را به پایان می‌رسانید.

نتیجه‌ وجود این موجودات هم این می شود که موقع خروج از هر فضای بسته ای اگر می‌خواهید در عرض چند ثانیه زندگی‌تان تمام نشود و زنده بمانید، باید چشم‌های‌ خودتان را ببندید یا به هر شکلی قدرت بینایی‌تان را به نزدیکی صفر برسانید.

تفاوت فیلم Bird Box با اکثر فیلم های هیولایی دیگر این است که دشمن نامرئی، موذیانه وارد چشم ها می شود و نمی توان هیچ گونه مقاومتی در برابر آن داشت.

اصل ماجرای فیلم، درباره‌ تلاش یک مادر و دو فرزندش برای پشت سر گذاشتن مسیری طولانی در رودخانه برای رسیدن به یک پناهگاه واقعی است و در عین حال بیشترِ دقایق فیلم چند سال قبل از این اتفاق و دقیقا در روزهای آغازین آخرالزمان جریان پیدا می کند.

با آنکه پاشنه اصلی فیلم های آخرالزمانی عموما روی قهرمانی های یک مرد شجاع و دلیر می چرخد قهرمان اصلی این فیلم زنی باردار است که حساس ترین روزهای زندگی اش را می گذراند.

تصاویر و تریلر فیلم جعبه پرنده

 

امیدواریم از تماشای فیلم جعبه پرنده ( Bird Box ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x