مجله اینترنتی تحلیلک

جمعه/ 7 اردیبهشت / 1403
Search
Close this search box.
فیلم در بارانداز - on the waterfront

معرفی فیلم در بارانداز ۱۹۵۴ ( On the Waterfront )

فیلم در بارانداز ( On the Waterfront ) داستان تری مالوی با بازی مارلون براندو، یک بوکسور سابق که شغل عجیب و نخاله ای دارد و دستورات جانی فریندلی را انجام می دهد، روایت می کند.

معرفی فیلم در بارانداز ۱۹۵۴ ( On the Waterfront )

نمرات

IMDb: 8.1

Metacritic: 91%

عوامل

کارگردان: الیا کازان / Elia Kazan

نویسنده: باد شولبرگ / Budd Schulberg

بازیگران: مارلون براندو، کارل مالدن، اوا ماری سنت و… / Marlon Brando, Eva Marie Saint, Karl Malden,…

سال انتشار: ۱۹۵۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

جوایز فیلم

فیلم  On the Waterfront جوایز متعددی به دست آورده است که از جمله آنها می توان به ۸ اسکار بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین تدوین، بهترین طراحی صحنه و… اشاره کرد.

معرفی فیلم در بارانداز

فیلم در بارانداز داستان تری مالوی با بازی مارلون براندو، یک بوکسور سابق که شغل عجیب و نخاله ای دارد و دستورات جانی فریندلی را انجام می دهد، روایت می کند. جانی فریندلی رئیس اتحادیه کارگران بارانداز فردی حقه باز و ناحسابی است. برادر تری یکی از اعضای داخلی دار و دسته جانی است و به خاطر نفوذ زیاد او تری مورد اعتماد گروه جانی است.

زمانی که یکی از کارگران بارانداز موقعیت جانی را تهدید می کند, جانی با همکاری غیرعمدی تری آن کارگر را می کشد. در این بین پدر باری که یک کشیش محلی است، سعی می کند تا با صحبت کردن با کارگران بندر علیه فساد موجود در اطراف آنها و بارانداز و رفتن پیش پلیس جنایی قدمی در راه حق و حقیقت بردارد. پس از این تری بین وفاداری به جانی و برادر خود که از نزدیکان اوست و وجدان ناراحتش و همچنین علاقه اش به خواهر کارگر کشته شده مانده و دچار تردید شده است. در نهایت او در وضعیتی قرار می گیرد که فرار از آن در گروی خیانت به دیگریست.

تصاویر و تریلر فیلم On the Waterfront

 

 

امیدواریم از تماشای فیلم در بارانداز ( On the Waterfront ) لذت ببرید و برای دیدن سایر معرفی فیلم ها به بخش فیلم و سینما مراجعه کنید.

 

مجله اینترنتی تحلیلک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x